Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dij sample twee heb ik de ride nog nooit zo gehoord kan dat wel. of is dit een mod.
nummer twee is de 909, de kick klinkt wel dieper dan een ongemodde (andere condensator waarde??). met de hihat is ook wat gedaan.
Dit is echt een vergelijking van niks. Raar om een loop op te nemen en deze down te pitchen en de vergelijking daarop te baseren. Neem nu gewoon een kale loop: kick, clap, snare, hihats, ride, tom en doe de vergelijking daarop.
Daarnaast vind ik de discussie was nu beter is echt een non-discussie. De een heeft liever een muis in z'n handen, de ander draait liever aan de knoppen van de 909. Ik heb zelf een 909, maar deze staat al een jaar in z'n mooie doos te wachten totdat hij weer een keer eruit mag. Als ik nu een 909 sound gebruik is het gewoon een sample welke ik nog geeneens zelf heb gesampled.
De echte power van de 909 zit 'm m.i. in de sequencer. Ik heb de 909 zelden gebruikt met midi en sequencer op mijn computer. De 909 sequencer is lekker simpel en voelt zo lekker aan. De ene pattern na de andere welke ik nooit met mijn sequencer zou maken zet ik zo in de 909.
Oh, ik heb op de tweede sample gestemd als de echte 909. De kick uit de eerste 909 klonk zo niet 909.

we draaien het gewoon om
probeer na te maken met een plugin
ingredieten
bassdrum 1xxx1xxx1xxx1xxx
snaredrum xxxxxxxxxxxx1xxx
close x1xxx1xxx1xxx1xx
open xxx1xxx11xxxxxxx
cras x1xxxxxxxxxxxxxx
ride xx1xxx1xxx1xxx1x
geen effecten.
Je bent de accenten vergeten. Of alles accent op max?

dat maakt toch verder geen verschil dan...Je bent de accenten vergeten. Of alles accent op max?
Ok, de mensen met de grootste mond stemmen niet zie ik
nogmaals als 1 van de zeurpieten mij even een niet gemodde 909 alles op 12.00u kan sturen doen we er nog een

en wie bedoel je dan? iedereen die niet stemt of slechts alleen mensen die hier wel reageren maar niet stemmen?voor de analen, niet stemmen is fout stemmen[/U]