Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er gaat niets boven vinyl!!

..al MOET ik zeggen dat het idee van koude, vieze winteravond terwijl je binnen bij een haardvuur zit in een heerlijke relax fauteuil met een goeie whisky in je hand met op de achtergrond een oude rustige jazzplaat krakend op een oude platenspeler...
![]()

plaatjes draaien is gewoon geinig.
als je het vergelijkt met cd klinkt het natuurlijk helemaal kut.
Ik vind vinyl juist heel lekker klinken, ik denk dat dat komt door het feit dat je toch wat frequenties mist. CD klinkt mischien beter maar ook lekkerder? Ach ja is allemaal smaak gebonden aan het eind natuurlijk.
wil je misschien een sarcasme bakje?
Freq bereik is kut, dynamiek is kut, piep kraak, offcenter persingen, warped persingen....... maar toch is het wel lekker. Net als kut

2 vliegen in 1 klap: neem de gehele plaat op als wave en maak er een mp3 van, zo kan je ook intoxicated audio ervaren zonder de plaat om te flippen endergelijke..al MOET ik zeggen dat het idee van koude, vieze winteravond terwijl je binnen bij een haardvuur zit in een heerlijke relax fauteuil met een goeie whisky in je hand met op de achtergrond een oude rustige jazzplaat krakend op een oude platenspeler...

maar in het geval van luisteren maakt het geen spleet uitkut is in het echt veel lekkerder dan een filmje ervan![]()