PietjePieter
pieterend lid
heb ook een 61, doe er weinig mee maar hij klinkt opzig wel lekker vindt ik, wat ie doet doet die goed zegmaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kan iemand mij vertellen, waarom deze synths zo goedkoop zijn?
mijn laatste post is heel positief verder heur... ff beter lezenJonguuh wees eens wat liever voor de poly 61, wil je![]()

dat heet 'leren'... maar de meeste mensen willen of kunnen niet verder dan een gemiddeld juno-60 synthese model en dus geven ze dan heel snel de schuld aan de synth en niet hunzelf als het al snel te moeilijk gaat worden nutuulkAlles beter dan een synth die alles kan, waar je hele avond aan het editen bent, van de ene verbazing in de ander valt.
nu moet ik wel zeggen dat een kutte interface of slecht overzicht van (de groepering van) de parameters ook niet echt bevordelijk is...in welk(e) opzicht(en) precies?Mij ook een raadsel, is een synth uit het boven middensegment.

dat 'te' zal het blijven wanneer de gebruiker het synthese bijltje er bij neer gooit...Ben het gedeeltelijk met je eens. Te veel mogelijkheden kan ook chaos creëren.
tja, discipline... jezelf niet laten verleiden door alle mogelijkheden maar gericht bezig gaan...tegenwoordig eindeloos mogelijkheden kom ik niet verder dan....loopjes![]()
nou, wat zei ik?Ter leering ende vermaeck, uit de service manual:

tja, discipline... jezelf niet laten verleiden door alle mogelijkheden maar gericht bezig gaan...precies hetzelfde gaat natuurlijk ook weer op voor synthese...
Zo is het. Het is maar net wat je ervoor over hebt/kan hebben om dure shizzle te kopen.dus je bent op zoek naar een scheitbak omdat ie geen drol kost

ook de niet zo leuke (en dat zijn er heel wat)...Conclusie: er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden![]()
Hoe kom je daar bij? Graag enig bewijs voor deze stelling.er zit wel een foutje in de beschrijving.
de poly 61 heeft 12dB filters.
nogal een verschil tov de poly6
het is verder wel een geinige synth, in idd, erg beperkt.
![]()