Jupiter 80 eerste beelden + info

Als die nieuwe Jupiter net zo zuur smaakt als deze thread, houd ik het liever bij een Jupiler :biertje:

oh geef mij maar een lekkere Budels dan, eerlijk bitterzoet en fris (bio-logisch pils ut Holland hup hup) :biertje:

Dit is geen evolutie, dit is een appel met een peresticker er op!

Het diepste dal van Roland ooit vrees ik.

ach een fiat 500 was 25 jaar geleden ook totaal anders, heeft nu ook veel meer digitale techniek.
Ik vind het hele "ik wil een vintage re-issue" geneuzel flink over de top, alle producten evolueren zo ook deze synth....

..nu wordt deze topic toch wel écht te gortig.

voor? ben trouwens ook .be hè ;) ben die Jupiler al lang beu ze... dat is van die grote aandeelhouders geworden die beursgenoteerd zijn je weet wel wat dat is? kwaliteit is al lang zoek wegens de geldziekte hehehe :D

hopelijk trapt Roland niet verder in deze val om toch ontopic te blijven, let us see how its sounds that jupiter 80 :)

Ik begrijp al dit gemopper toch niet helemaal. Wat als ze er een andere naam aan hadden gegeven? Was dit ten tijde van de JP8000 en de JP8080 ook zo?

Ik vind het juist een goed concept. Eindelijk eens een nieuwe "grote" synth zonder al die sequencertoestand. Waarom toch steeds alles in Workstation-vorm? Jammer van die Kurzweils, Korgs en Yamaha's; allemaal workstations waar ik toch geen gebruik zou maken van de recording mogelijkheden.

Hoe denken jullie hierover?

mensen op dit SF maken electronische muziek en zijn dus kritisch..

maar er zijn nog meer mensen die niet kritisch zijn en dus dit ding toch wel kopen..

anno 2011 gaat kwantiteit nou eenmaal voor kwaliteit op vele gebieden

als ze het nog beter willen doen, moeten ze zeggen dat het een limited edition is, dan kunnen ze er nog meer voor vragen :)

Ja tuurlijk. Slechte reclame werkt soms beter dan goede ;) Mijn opa zei vroeger altijd al. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan andersom ..... ;)

je begrijpt het ook echt niet, die jappies leven nog in de tijd dat een synthesizer accoestische geluiden MOET kunnen NAMAKEN heus geloof me maar. maar voor synthesizers freaks is dat niet de bedoeling. maar zijn erg in de minderheid.
het is ook daarom uitgesloten dat ze weer beginnen met analoog omdat het geen "echt" geluid teweeg brengt.

Back