Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als die nieuwe Jupiter net zo zuur smaakt als deze thread, houd ik het liever bij een Jupiler![]()

oh geef mij maar een lekkere Budels dan, eerlijk bitterzoet en fris (bio-logisch pils ut Holland hup hup)![]()
en anders moet de rukpolitie er maar weer eens aan te pas komen...
ook... want dat kan met elke synth nutuulk...ik denk dat je met de Jupiter 80 heel wat kutnummers kan maken![]()
ach een fiat 500 was 25 jaar geleden ook totaal anders, heeft nu ook veel meer digitale techniek.
Ik vind het hele "ik wil een vintage re-issue" geneuzel flink over de top, alle producten evolueren zo ook deze synth....
..nu wordt deze topic toch wel écht te gortig.
ben die Jupiler al lang beu ze... dat is van die grote aandeelhouders geworden die beursgenoteerd zijn je weet wel wat dat is? kwaliteit is al lang zoek wegens de geldziekte hehehe 

Ik maak electronische muziek en ben heel kritisch en koop hem ook![]()

Mijn opa zei vroeger altijd al. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan andersom ..... 
mensen op dit SF maken electronische muziek en zijn dus kritisch..
maar er zijn nog meer mensen die niet kritisch zijn en dus dit ding toch wel kopen..
Wat is dit nu voor elitaire onzin.

Ja tuurlijk. Slechte reclame werkt soms beter dan goedeMijn opa zei vroeger altijd al. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan andersom .....
![]()