Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of zouden ze met een Anniversary edition komen?ow jee, wordt dat ook al een collector's item![]()
Ik denk vannie. Wordt denk ik zeker een collector's item.Nord Lead 3 is een te gek ding, maar zorg dat je er één vind zonder bugs of rariteiten. Ze zijn nogal gevoelig. Maar als hij perfect is, kun je er wel ontzettend veel mee.
Een bekend probleem bij de NL3 is het "resetprobleem", waarbij door een korte stroomonderbreking alle synthparameters worden gereset. Het probleem is dat je de NL3 alleen thuis hierop kan testen, want het probleem komt door instabiele stroomtoevoer en dat verschilt per huishouden. Mocht in jouw woning dit probleem zich openbaren, dan schijn je het te kunnen oplossen door een power regulator/conditioner aan te schaffen.Waar moet ik op letten als ik hem test?
nl3 is behoorlijk anders dan de nl1 of nl2. 

maakt het veel verschil n1, 2 of 3 in klank en zo.
en als , waar zou ik dan eventueel het beste kunnen gaan ?
maakt het veel verschil n1, 2 of 3 in klank en zo.
en als , waar zou ik dan eventueel het beste kunnen gaan ?

Als je een echt goed klinkende synth wilt hebben moet je sowieso geen nord kopen.
Hij kan natuurlijk niet op tegen het merendeel van de analoge synthesizers, maar tussen de virtueel analoge synths houdt hij zich toch aardig goed, heb ik het idee. Ben wel benieuwd welke jij dan wel aan zou raden.