domste opmerking over synths

Als je live aan 't spelen bent op (bijv. ) je RS7000 de vraag krijgen: kan je niet iets van de Red Hot Chili Peppers draaien?

:D

Kan er ook altijd wel om lachen..

Klopt idd.. heb het al vaak uitgelegd, maar toch wordt ik door hun nog DJ genoemd.. :dubbel:

DJ genoemd worden is ook niet echt een compliment

"Wel fijn, 2 lees lampjes. Maar waar is dan de bladmuziek standaard?"

emx1.jpg

En over de ADSR... "Zit daar ook internet op joh?" (zie ADSL)

Wel leuk, van die CV monteurs die op je zolder komen en zeggen: "Gij doet iets met muziek ofnie???"

"ik kan wel ff een keyboard van je lenen voor een feestje deze week he? want je hebt er zooo veeel"

tijdens het spelen op een synth en dan via het master keyboard: "huh!? zit hetzelfde geluid ook in die synth?"

puisterige kut gastjes die voor het eerst een analoogje kopen: "gvd wat een rotzak hey, hij heeft gewoon een jupiter!"
zelfde gastjes over de juno-60 en de waveform buttons: "met deze 3 knoppen selecteer je de presets of nie hey?"

"Echte muziek komt niet uit een kastje"...

da's helemaal verkeerd geformuleerd nl:
een echte kast komt niet uit muziek, jawel

in 2003: je bent nep als je digitale controllers gebruikt voor DJ' ing. Nu 8 jaar later zijn de clubbers in eens wild van de mooiste oplichtende controllers..

"zeg, zou je niet eens wat vaker aan mijn knopjes zitten?"

in 2003: je bent nep als je digitale controllers gebruikt voor DJ' ing. Nu 8 jaar later zijn de clubbers in eens wild van de mooiste oplichtende controllers..

Nou is de generatie ook ververst... mijnheer fris :D

Eergisteren nacht 'n knakker tegen mij:

Mag zij over de main mixer zingen?
Welke main mixer? De DJ mixer is de main mixer.
Waar zijn al die schuifjes dan allemaal voor?
Dat zijn EQ's..................... sukkel

Back