Nicolas 2000
It's a household name
ah...leg maar eens uit dat je als ingenieur lucht- en ruimtevaart niet studeert voor piloot of astronaut. En ook niet voor onderhoud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
So ey.. ooit Julian Sas live gezien? Ik wel, moest um belichten.. had behoorlijk moeite met m'n lach in houden..

Nog erger toen ze mijn MKS-80 programmer voor equalizer aanzagen![]()

(voor de eventueel meelezende Angel: okee, hier bedien ik mij natuurlijk ook van een enorm cliche).

Klopt, ze zagen het eerder voor een stereo instalatie aan, viel me nog mee dat ze mijn MKS-80/D-550 niet voor tuner aanzagen![]()

Die gasten hadden wel humor.. maar ze waren ook allen bom zat.Heb ooit tegen 'n Angel meneer die iedereen "Boots" noemde meneer laars gezegd... inderdaad, die gasten hebben geen humor.
Ooit 'n electronisch festivalletje gehad bij 'n Hells club in Utrecht, Psychedelic Circus geloof ik.. was geniaal! Met je gare LSD hoofd tussen de AngelsDie gasten hadden wel humor.. maar ze waren ook allen bom zat.
FOUT!tja moeilijk, ik denk dat het een generatiekloof is, mensen onder de 30 willen snel en
alles in 1 hebben denk ik?
FOUT!
Ik met mijn 15 jaar heb een schurftige hekel aan softsynths... Ik ben echt enorm blij met mijn Radias. Kan ik tenminste nog aan echte knoppen draaien, en ik heb geen last van falende computers...

dan ben je een van de weinige denk ik![]()

Ach is toch geweldig die opmerkingen die mensen soms maken over het spul
Kan je ze ook niet kwaarlijk nemen lijkt me zo...
Was wel mooi dat er ook een PLC bij me thuis lag voor mn werk en dat er toen iemand vroeg wat die dan voor geluid maakte![]()