Timecop
Preset Manager
Is jouw achterneefje toevallig mijn broertje?![]()
Hahah, lijkt me sterk! Maar die generatie denk al gauw muzikant te zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is jouw achterneefje toevallig mijn broertje?![]()

maar idd, off-topic.
)
Als je geld wilt verdienen kun je je beter gewoon ergens laten inhuren als loonslaafDe droom om ooit met muziek iets binnen te harken heb ik al heel lang geleden laten varen.

een vrouw die de term "lead instrument" in de mond neemt?Mijn vrouw houdt niet echt van synths. Onlangs een nummer op de radio, vraagt ze wat dat lead instrument precies is. Ik zeg "een synth". Zelfs eentje die ik gehad heb.
Ik denk dat ik in de toekomst niet meer de opmerking ga krijgen dat ik instrumenten koop die ze niet mooi vindt klinken.![]()
u fucking kidding me? 

een vrouw die de term "lead instrument" in de mond neemt?u fucking kidding me?
![]()

- Moby "If I can give you a few words of advice, then it would be: Just make music for your friends" -
The man is right.
Ik was in de eightees helemaal leip van de DX7... Had zelf net mijn eerste synth (CS-5)
Heb zelfs mijn vader, die sax speelde, nog wel eens geprobeerd te overtuigen dat je daar met gemak een saxofoon mee na kon doen.
Hij vond het zelf een iets minder goed plan.. en daar moet ik achteraf gelijk in geven![]()

Haha, van wie kom nou die domme opmerking dan?![]()

En toen in meteen in veelvoud gebruikt in dit trackje. Alleen de sax da's die van me vader 
Tja.. da was ikke dan toch.. Heb je wel eens een sax uit een DX7 gehoord?
Heb de DX7 na heel lang wachten, en veel andere soortgelijke FM synths, jaar of 2 terug alsnog gekocht..En toen in meteen in veelvoud gebruikt in dit trackje. Alleen de sax da's die van me vader
![]()
.