Help een autistische jongen aan een synthesizer

On topic: we weten niet hoe oud hij is, maar stel dat hij al in de categorie 8+ zit, dan is samen met hem een simpel dingetje solderen meestal wel te doen, zeker als je hem uitlegt wat elk onderdeeltje doet. En heb je ook nog voor weinig een leuk klinkend apparaat. :kroon:

Off-topic: bij dit soort zaken hangt het bij autisten ook af hoe ze zelf in elkaar zitten. Sommigen zijn 8+ en zouden het prima kunnen, anderen kunnen het ook prima, maar gaan 'verkeerde' (maar volgens hun kloppende) dingen met zo'n soldeer apparaat doen. Voor je het weet probeert ie m uit op jou of op zichzelf. Leg dat dan maar eens als er een onderzoek zou komen. Het hangt er natuurlijk ook van af welk type autist je hebt, het rustige energieke, angstige, of ("iets te") open type. Deze indeling hangt natuurlijk weer af van de theorie daaromtrent. Ik zie het meer als een probleem hebben met bepaalde binnenkomende zintuigelijke waarnemingen, of in de verwerking daarvan, de terugkoppeling naar het lichaam of verdere verwerking van de informatie. Hierdoor heb je, afhankelijk van het gebied dat aangedaan is en niet mee ontwikkelt zoals andere hersendelen, verscheidene mogelijke vormen van 'autisme', waardoor een fragmentatie ontstaat van mogelijke informatie. Waarbij dan ten twijfel getrokken kan worden of de benaming 'autisme' voor AL deze mensen bij elkaar wel klopt. Want afhankelijk van het deel dat is aangedaan zal effect op de ontwikkeling van de rest van de hersenen ook anders zijn. Dit zou terug te voeren kunnen zijn tot genetische variaties in het DNA, waarbij verschillende veranderingen, verschillende stoornissen of ontwikkelingsachterstanden teweeg brengen. Over het algemeen kennen ze dan verschillende benamingen aan de stoornissen.)

ik heb een gratis mc-303 voor je, maar zoals je aangeeft mag het apparaat niet te moeilijk zijn.
In deze zou ik zelf wel geinteresseerd zijn....kan ik eindelijk polyrythmiek in me hardware verwerken! hoeveel moet ie kosten? ps, hij heeft zoch wel midi-in/out + sync in/out? :D

er is nu 7 maal 5 euro en 1 maal 4 euro overgemaakt, dus totaal is dat 39 euro.
Dus op zich zijn we er dan al! Nog even netjes inpakken en wat leuks erop schrijven.
Nog suggesties voor wat ik er op moet schrijven? En voor diegenen die hebben betaald, welke naam mag er op komen te staan? ;)

sirsicksik 5,-
Niels: 5,-
Timar: 5,-
tragmadat 5,-
j.baars 5 euro
demian 5 euro
brz 5 euro
Searcheon 5 euro

Hee,. slomo's Ik had ook al 5 overgemaakt,. gheheh
Dusseeuuhhh,..ik zou zeggen,. koop die knul ook gelijk een happy meal!

beetje noordduitse rauwkost erbij...
jammer dat dat phochos-spul een tikkie te complex is voor die knul.
was anders idd een win-win situatie geweest

broodje kebab is veel lekkerder.

:mega:
10-50-large.jpg

:halleluja en als je er dan cola bij drinkt dan gaat het van "K-baaaab"

Ja,. maar,.... een happy meal,... komt in een doosje met daarin een speeltje!
Die jongen is autistisch,.. t moet wel logisch blijven allemaal. Anders denki ie misschien,.
Hee een speeltje,. Waar is mn doosje? En mn Imperialistische Amerikaanse kinderafhankelijkheidskwekende burger?
En dan flipt ie dalijk door en klapt ie helemaal dicht omdat de alto's m zonodig een halalbal moesten aansmeren!

Enneeuuhh,.. Wie heeft er wel es een kebabburger in een doosje gezien met een speeltje erbij? Nou? wie?

misschien is het handig als de mods even de rekeningnummer en naam weghalen voor de ontvanger. Genoeg info om rottigheid mee uit te halen.

Nee wacht,. eerst ff 164 pizza's voor m bestellen ,. en 20 kuub speelzand in z'n voortuin laten storten! :P
Oh ja,. en gelijk een anonieme bommelding doen! Wordt t leven gelijk een stuk vrolijker daar! :mega: 8o)

In deze zou ik zelf wel geinteresseerd zijn....kan ik eindelijk polyrythmiek in me hardware verwerken! hoeveel moet ie kosten? ps, hij heeft zoch wel midi-in/out + sync in/out? :D

midi clock is zo slecht, dit wil je niet.

De tante van mijn vriendin heeft haar enkel verstuikt bij het stofzuigen.
Nu wil ze graag een TR-808, een TB-303 met midi en Devilfish mod, een nieuwe Imac met een Apogee-interface en Logic 9, DynAudio monitoren, een comfortabele bureaustoel en een platendeal.

Stuur maar naar mij op en ik zorg wel dat ze het krijgt:okdan:

Back