Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

On topic: we weten niet hoe oud hij is, maar stel dat hij al in de categorie 8+ zit, dan is samen met hem een simpel dingetje solderen meestal wel te doen, zeker als je hem uitlegt wat elk onderdeeltje doet. En heb je ook nog voor weinig een leuk klinkend apparaat.![]()
In deze zou ik zelf wel geinteresseerd zijn....kan ik eindelijk polyrythmiek in me hardware verwerken! hoeveel moet ie kosten? ps, hij heeft zoch wel midi-in/out + sync in/out?ik heb een gratis mc-303 voor je, maar zoals je aangeeft mag het apparaat niet te moeilijk zijn.

broodje kebab is veel lekkerder.
![]()
en als je er dan cola bij drinkt dan gaat het van "K-baaaab"misschien is het handig als de mods even de rekeningnummer en naam weghalen voor de ontvanger. Genoeg info om rottigheid mee uit te halen.

In deze zou ik zelf wel geinteresseerd zijn....kan ik eindelijk polyrythmiek in me hardware verwerken! hoeveel moet ie kosten? ps, hij heeft zoch wel midi-in/out + sync in/out?![]()