wow mensen, ik ben erg onder de indruk van deze thread!
Vanavond een lekkere dienst gedraaid, helaas niet mijn synthesizer kunnen showen aan die jongen, want was even vergeten dat als ie ermee speelt en het leuk vindt, hij m ook wilt hebben. Nu wil ik die gozer wel blij maken, maar m'n Mopho is me toch iets te lief haha
Wat betreft de apparaten van Phochos, deze zijn toch echt te ingewikkeld. We hebben het hier wel over een autistische jongen die in een instelling zit, niet over eentje die in een woning ergens in de stad zit. Met zoveel opties is frustratie niet ver weg met alle gevolgen van dien.
Het gaat er mij voornamelijk om dat:
-het geluid bepaald wordt door de knoppen op het apparaat (dus geen interne menu's, instellingen, instellingen kiezen door nummers drukken).
-de mogelijkheid om de toonhoogte traploos te moduleren is voor hem echt een pre want dat vind hij echt helemaal geweldig (geluiden die van hoog naar laag gaan en omgekeerd). De monotron zou wat dat betreft erg geschikt zijn omdat hij dat met zijn vinger kan doen en dus geheel gevoelsmatig kan doen. Dit kan dan voor verbetering van zijn fijne motoriek zorgen.
Wat betreft mijn collega's, hebben ze heel erg positief gereageerd. Dus wat mij betreft gaan we voor de monotron. Mocht die jongen het niets vinden, neem ik m wel van m over en laat ik het hier wel weten zodat ik met datzelfde geld een andere synth kan regelen, net zolang totdat hij iets heeft waarmee hij blij is. Alhoewel ik denk dat hij helemaal weg zal zijn van die monotron hoor
Zal ff geld overmaken aan timar en hem mijn adres opsturen.
sik