Help een autistische jongen aan een synthesizer

De tante van mijn vriendin heeft haar enkel verstuikt bij het stofzuigen.
Nu wil ze graag een TR-808, een TB-303 met midi en Devilfish mod, een nieuwe Imac met een Apogee-interface en Logic 9, DynAudio monitoren, een comfortabele bureaustoel en een platendeal.

Stuur maar naar mij op en ik zorg wel dat ze het krijgt:okdan:

Oh, gaan we zo beginnen:

Ik mis sinds 2000 mijn rechterzaadbal, dus ben ik ook gehandicapt. Wil ik ook wel graag een Minimoog of zoiets hebben.

Phochos

De tante van mijn vriendin heeft haar enkel verstuikt bij het stofzuigen.
Nu wil ze graag een TR-808, een TB-303 met midi en Devilfish mod, een nieuwe Imac met een Apogee-interface en Logic 9, DynAudio monitoren, een comfortabele bureaustoel en een platendeal.
Afgunst en negatieve energie .........

Begin maar met sparen dan wordt je zeker de'r lievelingsneefje! ;)

ghehe... ja rekeningnummer mag wel weg.
Pizza lust ik graag, zand is ook nog nodig hier ;)

iemand nog een rechterbal over die hij kan missen ?
Lijkt me trouwens lastig, de hele tijd naar rechts overhellen :-)

Ik wil/kan een oude phonic 3 of 4 kanaals rechtoe-rechtaan mixer doneren.....
Verwacht niet veel van de mixer (type moet ik opzoeken)...
mn oom gebruikte m om geluid onder video opnames te zetten...

Leuk voor iemand die buiten de potjes valt (net als degene waar dit topic voor is geopend) of een beginner zonder budget (middelbare sholier(e) ....

@6....
yeps... moest eigenlijk d'r worden en geen samenvoeging van de en haar :P

hij mag mijn rechterbal wel hebben, ik heb er toch geen klote aan.

hee ik wil ook wel een tientje overmaken, waarheen kan dat, ik heb de draad een beetje verloren? als lekkere bliepkist schoot me ook nog een BassStation keys te binnen

euhm... ik heb nu al 39 euro binnen joh, en aangezien ik zelf ook 5 euro doe mist er nog maar 2,25 ;)

We kunnen wel doorsparen voor nog iets leuks voor er bij!

Ik citeer uit een eerdere draad van je "Korg Monotron, leuk kutding, ik doe er niks mee, inclusief doosje etc.......................................40 euro?"
Dus we hebben al weer 4 euro te besteden joh!

De monotron gaat trouwens donderdag op de post, onze Sik zet dan een leuk inspirerend tekstje op het pakketje en overhandigt hem.

ah joh, het is een dankbaar publiek (ik kreeg flink wat kopjes)

Back