Mijn mening:
Ik hou een mentaal vacuum over aan je "ik vraag 800 voor een SH2 maar ga wel klagen dat anderen te duur zijn" actie...
Echter je slaat wel de spijker op de Nederlandse kop, zelf de hoofdprijs vragen maar de huilebalk uithangen als je een ander veel geld ziet vragen, de Nederlandse houding pur sang..
Het is helemaal niet de bedoeling de huilebak uit te hangen, ik wou gewoon weten wat anderen dachten omtrent bepaalde manieren van werken/handelen. Blijkbaar is dit een zeer gevoelig thema en ik heb al spijt dat ik hierover begonnen ben...
En nogmaals, ik heb er geen problemen mee dat iemand veel geld vraagt voor iets, er zijn gewoon bepaalde manieren van werken waarvan ik me vragen bij stelde wat anderen er van vonden. Zeker gezien de affiniteit ermee met dit forum. Misschien heb ik mij verkeerd uit gedrukt, misschien worden sommige van mijn woorden verdraaid of uit context gerukt, dit laat ik in het midden.
Wat betreft mijn "hoofdprijs" die ik wil binnenhalen, er is volgens mij nog een verschil tussen particuliere verkoop en professionele verkoop én professionele verkoop met discutabele technieken. En dat is ook de essentie van de discussie.
Ik heb mijn sh2 gekocht, import op betaald en nog herstellingen laten doen omwille van beschadiging via transport. Hem is in topstaat en ik heb hem met klein verlies verkocht. Dus mij gaan verwijten dat ik zelf winst probeer te maken met te handelen gaat niet echt op.
Blijkbaar vindt de meerderheid dat er toch geen probleem mee is, het zal dus aan mijn opvattingen liggen.