spullen die je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt??

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
zoals de yamaha dx 7, al die jaren 90 roland modules ed?
als je ze bij het afval scheidings station inleverd hebben ze daar liever dat je het net snoer ed er nog even af knipt!!
anders worden die amptenaren daar heel erg boos.

MT32 is nog best gewild. Moet je hem niet voor 100euro proberen te verkopen :P

Maar het is ook een lastige vraag. Ik kan mij niet voorstellen dat het makkelijk is om een Behringer Compressor te verkopen. Andere denken daar vast weer heel anders over.

MT32 is nog best gewild. Moet je hem niet voor 100euro proberen te verkopen :P

Maar het is ook een lastige vraag. Ik kan mij niet voorstellen dat het makkelijk is om een Behringer Compressor te verkopen. Andere denken daar vast weer heel anders over.

Ik heb een Behringer Compressor gekregen. :) Het heeft me lang geduurd, maar nu toch settings gevonden waarbij het ding behoorlijk bruikbaar is.

Nu is algemeen het verband tussen "verkoopbaar" en "bruikbaar/goed" niet altijd 1 op 1.

Die Siel's zijn nog best verkoopbaar hoor. Ik heb met m'n DK70 genoeg lol gehad. Zijn mooie pad's uit te halen.

1222617070911_f.jpg

Ik heb deze gehad. Spreekt voor zich denk ik..

Een ART SGE MachII. Zo'n multifunctionele analoog/digitaal hybride 19" inch effectprocessor cq zwitsers zakmes. Voor een vermogen gekocht. Vaak aangeboden, nooit ene reactie gehad. Foeilelijk design uit de jaren 80 met roze strepen. Wel veel plezier mee gehad dus mag -ie nu blijven, met de oren van nu de klinken de delays, reverb, en pitch shifter lekker slecht en donker.

ben je er eindelijk van af? gefeli :mega: maar waarom had je hem in de 1e plaats dan gekocht/aan laten smeren? :D

Inmiddels al weer een tijdje ja. Hij was 200 euro goedkoper dan de normale versie bij MusicStore en ik was 15, en wist ik veel. Had natuurlijk beter moeten weten... Want god, wat is 't ding foeilelijk.

AKAI Z8 (iemand interesse?)
TC powercore
Ecler NUO5 mengpaneel (interesse?????)
Alles van Behringer

Akai Z8 lijkt me wel een mooi ding, beetje te duur voor me alleen. Een helaas relaas dus.
Ik heb ook nog een Z1 te koop die ik aan de klinkers niet kwijt krijg. Omdat hij mankementen heeft blijkbaar. Staat op het moment op 250 euro, what the fuck, die moet toch iemand willen? Hij is volledig functioneel! Mietjes. Ik gebruik de synth zelf veel te weinig omdat het mij wat te lang duurt voordat ik bereik waar ik ben, met menu gepriegel vindt ik niks. Dus het is nu maar mijn massterklavier...best fijn daarvoor, beetje herrie komt er wel van die toetsen maar dan zet ik het geluid wel harder. Voordeel van een synth ten opzichte van een banjo. Wel zonde om hem alleen als klavier te gebruiken, maar ja 250 euro is naar mijn mening toch wel een zeer schappelijke prijs.

Iemand voor 225 (alleen deze week)?

Back