Trance Forum

CreOn

Alles naar de knoppen....
Het staat nog volledig in de kinderschoenen, maar voor de geinterseseerden, er is een nieuw forum in aanbouw. Het is vooral de bedoeling dat liefhebbers van Trance hier hun hart op kunnen gaan halen. Maar zoals ik al zei, het is nog maar net in de lucht en lang niet af. Heb je dus tips en ideeën om er een volwassen forum van te maken, neem dan even de moeite om je ideeën te posten.
TranceForum

Hmmm dat ziet er interessant uit in de zin van: dat wij als synthforumers daar trancetracks kunnen laten beoordelen door trance liefhebbers! En wieweet dat veel lui hier zich dan niet zoveel meer hoeven te ergeren aan geposte trancetracks :D

Nou, ik heb al een trackje geplaatst daar.. hopen dat het helpt!

succes!

Leuk!!
Er zal nog een hele tijd overheen gaan voordat het TranceForum zich kan meten met "de echte forums" (zoals deze), maar het begin is er, en wie weet wat voor vormen het aanneemt in de toekomst.

We zijn ook nog opzoek naar Moderators voor het TranceForum. Dus als iemand zich geroepen voelt, laat even een berichtje achter daar.

De admin van het forum, en de eigenaar van
www.trance2mac.nl
Een groot liefhebber van Trance, en een goede maat van me. Maar geen bekende van dit forum hoor....

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm dat ziet er interessant uit in de zin van: dat wij als synthforumers daar trancetracks kunnen laten beoordelen door trance liefhebbers!

Denk jij dat ze daar zitten te wachten op de kritiek van de gemiddelde synthforum-er.nl?

Denk het niet, gezien de reacties op een trance track hier....helaas......

Re: Trance Forum

Origineel geplaatst door ZmokE
Het staat nog volledig in de kinderschoenen, maar voor de geinterseseerden, er is een nieuw forum in aanbouw. Het is vooral de bedoeling dat liefhebbers van Trance hier hun hart op kunnen gaan halen

Wat krijgen we nou ????

Jij hield toch van Jean Michel Jarre ...:confused:

Jij hield toch van Jean Michel Jarre ...
Hield niet hoor...nog steeds...:D
Maar Trance weet ik net als Techno ook heel erg te waarderen hoor.
Het is overigens niet mijn Forum hoor, ik heb geholpen het recht te zetten, en wil daar ook gerust wat moderaten...
Rini.

Origineel geplaatst door ZmokE
Leuk!!
Er zal nog een hele tijd overheen gaan voordat het TranceForum zich kan meten met "de echte forums" (zoals deze), maar het begin is er, en wie weet wat voor vormen het aanneemt in de toekomst.
"de echte forums" Wij zijn ook maar ooit eens begonnen.

Succes en schroom het niet om je tracks hier ook te blijven posten.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Denk jij dat ze daar zitten te wachten op de kritiek van de gemiddelde synthforum-er.nl?

Bambam... heb je dat tranceforum eigenlijk wel bekeken...en mijn opmerking wel goed gelezen? =) Het is vooral bedoeld simpelweg voor mensen die van trancemuziek houden. Stel je hebt dus een trancenummer gemaakt... dan zal je daar een heel ander soort commentaar kunnen verwachten dan het tweak advies (met alle lovende respect hoor) dat je hier kan verwachten. Het publiek daar zal voornamelijk roepen: 'Dit zuigt' of 'Dit is goed man'...

Origineel geplaatst door bambamstudio

Hmm, nou Bambam.

als ze nou DAAR alleen trance gaan posten, blijven hier misschien de wat originelere tracks over :)

Beterschap!

Ben helaas niet z'on Trance liefhebber!=(

Maar alvast succes ZmokE!:peukie:

puh! ik heb gekeken, het is idd een beginnend forum maar denk dat het nog wel groot kan gaan worden!
nah ja.. ik heb me in iedergeval aangemeld :p want ik vind trance wél cool!
trance is niet alleen die commerciele "troep" (zoals vele hier op dit forum vinden) maar ook meer hoor, iemand bijv. wel eens gehoord van het niet commerciele psychedelic trance, etc? :p

Veel succes met het forum iig, ik ga me er wel vermaken denk ik :okdan:

Ik heb me ook maar even aangemeld... ben wel een trance-fan (vooral psytrance) :)

Back