6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
laat is toch niet vroeg?Laat is horen..
hoe keers, het eens toch al een rare thread 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
laat is toch niet vroeg?Laat is horen..
hoe keers, het eens toch al een rare thread 
- alles ITB
Ik stuur een mail naar David Guetta en hij reageert geeneens

Ronegen, vraag jezelf eens af, waarom trekt ie dan volle zalen? en hebben mensen zakken met geld over om hem op de playlist te zetten? waarom is die omringd met wereldsterren die allemaal met hem willen werken? en waarom rijdt hij een Audi R8 en wij niet ?![]()
Vergeet even wat ik er van vind, maar leg even uit hoe hij dat dan gedaan heeft?
Ik stuur een mail naar David Guetta en hij reageert geeneens, hij stuurt een mail en heeft gelijk een protegé. Waar zit volgens jou het verschil?

Blijft leuk om deze te posten:
http://soundcloud.com/axisone/afrojacks-greatest-hits-radio
Ik waag te stellen dat het niets met talent te maken heeft maar dat hij met een hoop geluk op het juiste moment via de benodigde kanalen naar voren is geschoven.
ofterwijl; omdat voor het grote boze gros der puisterige boskutbouters muziek slechts ende alleen een accessoire van een redelijk lege lifestyle is...waarom trekt ie volle zalen?
omdat er meer dan genoeg mensen zijn die 4 to the floor breezermuziek leuk vinden...
paris hilton bv, ook het toonbeeld van intelligentie
JuistemSorry dat ik het moet vragen maar zijn dit echt tracks die hij gemaakt heeft????