G
Guest
Guest
Ronegen heeft alle juiste punten al aangekaart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En de massa heeft geen smaak....
Tssss... mainstream mensen stemmen op zo'n gast. Dezelfde mensen die op Geertje stemmen. Is wel duidelijk dat het totaal geen kwaliteit of inhoud heeft. Als al die stemmers geen pillen zouden vreten zou z'n "muziek" ineens heel anders aan komen. Wat 'n bergen bagger komt er bij die gast uit z'n laptop man.. sjonge jonge jonge.............
Hij is vast heel aardig en gebruikt vast geen drugs...... lekker gezellig met je vriendjes op je Dance Valley kasteeltje gaan wonen. Ik blijf wel lekker in m'n donkere hol wonen waar het er minder blij en bleep bleep aan toe gaat.. doe mij maar lompe techno en niet die blije takketrance waar al die voetstukken mee op hun sokkel zijn gezet.
En de massa heeft geen smaak....

Allemaal mee eens heren, maar WAAROM omarmt de massa toch eerder de Macdonalds van de muziekindustrie dan ons allen hier? laten we het kwaliteitsverhaal ff achterwege.
Hoe zou je het vinden als jij morgen zo gewild zou zijn met jouw "donkere tekno" ?

Snap ik allemaal, maar waarom is Afrojack dan klaarblijkelijk beter marketable dan eender van ons?
(als ik ff voor de rest mag spreken)hij is niet beter marketable....hij wil zichzelf als een sletje verkopen....en dat willen veel andere mensen niet....veel van ons hebben nog principes en eigenwaarde(als ik ff voor de rest mag spreken)
ok, dus "de massa" en media heeft het er maar mee te doen, omdat jij en een aantal andere forumleden niet willen?come on! you can do better than that....