Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Macbook Pro
- alles ITB
- Volgeboekt
- IEDEREEN wil met hem werken
Ze willen mij niet hebben hoor Hanz, zou best willen maar ben daarvoor echt nie goed genoeg![]()

Ze willen mij niet hebben hoor Hanz, zou best willen maar ben daarvoor echt nie goed genoeg![]()
ze moeten maar "behelpen" met Afrojack omdat jullie je booty niet willen verpatsengeloof je het zelf?
*whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop* enz... en dan af en toe zo'n aggeluken ruis badend in een zee van reverb met een godsgeklaagde compressie... mag ik ff een teiltje?ik heb ff een paar plaatjes van die afrojerk geluusterd... allejezus*whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop* enz... en dan af en toe zo'n aggeluken ruis badend in een zee van reverb met een godsgeklaagde compressie... mag ik ff een teiltje?
Ik denk dat Nick gewoon de juiste gast op het juiste moment is. Heb onwijs veel respect voor wat hij doet. Natuurlijk is het allemaal rete commercieel, maar iedereen vergeet ff dat hij kneiter hard gewerkt heeft om zover te komen.
En dat hij zijn platen op een mac book maakt met wat plugins is maar tot zekere hoogte waar. De afmixen voor de platen met de wereldsterren, en de eindproductie worden echt wel in hele dikke studio's gedaan. Net als alle vocal opnamen, die worden ook niet ff snel gedaan. T zijn met recht hits, omdat t concept klopt, en het blijkbaar is waar de massa op zit te wachten.
Maar ach, hier vinden we alles wat commercieel is en waar geld mee verdient word, kut. En dat heeft ook z'n charmes.
momentje... ik moet eerst ff mijn teiltje legen en wat eten...Moet ik nog verder gaan??