Van der Vorst ziet sterren: Afrojack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ze moeten maar "behelpen" met Afrojack omdat jullie je booty niet willen verpatsen :D geloof je het zelf?

als je dj vriendjes of andere vriendjes in de media hebt is het allemaal een stuk makkelijker

- Macbook Pro
- alles ITB
- Volgeboekt
- IEDEREEN wil met hem werken

Ik zie een duidelijk patroon.
Raphie, wanneer kies je nou eens voor succes i.p.v. aanmodderen met je studio PC en al die dure maar kansloze outboard zut?
Duidelijk dat niemand daar opgewonden van wordt (behalve nerds dan).

Ik denk dat Nick gewoon de juiste gast op het juiste moment is. Heb onwijs veel respect voor wat hij doet. Natuurlijk is het allemaal rete commercieel, maar iedereen vergeet ff dat hij kneiter hard gewerkt heeft om zover te komen.

En dat hij zijn platen op een mac book maakt met wat plugins is maar tot zekere hoogte waar. De afmixen voor de platen met de wereldsterren, en de eindproductie worden echt wel in hele dikke studio's gedaan. Net als alle vocal opnamen, die worden ook niet ff snel gedaan. T zijn met recht hits, omdat t concept klopt, en het blijkbaar is waar de massa op zit te wachten.

Maar ach, hier vinden we alles wat commercieel is en waar geld mee verdient word, kut. En dat heeft ook z'n charmes.

Ze willen mij niet hebben hoor Hanz, zou best willen maar ben daarvoor echt nie goed genoeg :D

Ze willen mij niet hebben hoor Hanz, zou best willen maar ben daarvoor echt nie goed genoeg :D

je bent wel goed genoeg, je bent marketingtechnisch gewoon niet interessant ;)

jouw muziek zal niet misstaan in een dance top 50 ofzo hoor

ze moeten maar "behelpen" met Afrojack omdat jullie je booty niet willen verpatsen :D geloof je het zelf?

Ja. Zou jij er gelukkiger van worden? Takke herrie man.

Maar misschien begreep je de hint niet.
Confrom je redenatie: dump je gear en koop een macbook en wat plugins -> instant world domination.
Alternatief, als je toch niet goed genoeg bent: verkoop je gear en geef het uit aan parties, chickies en dope. Dan kan je al dat harde werk in het midden gewoon overslaan.

ik heb ff een paar plaatjes van die afrojerk geluusterd... allejezus de t-ring hey :bekdicht: *whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop* enz... en dan af en toe zo'n aggeluken ruis badend in een zee van reverb met een godsgeklaagde compressie... mag ik ff een teiltje?

...da kan toch nie...

ik heb ff een paar plaatjes van die afrojerk geluusterd... allejezus :bekdicht: *whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop psh clap psh whop* enz... en dan af en toe zo'n aggeluken ruis badend in een zee van reverb met een godsgeklaagde compressie... mag ik ff een teiltje?

Dat wist ik al zonder het geluisterd te hebben. Doe mij maar 'n kut DJ!

Ik denk dat Nick gewoon de juiste gast op het juiste moment is. Heb onwijs veel respect voor wat hij doet. Natuurlijk is het allemaal rete commercieel, maar iedereen vergeet ff dat hij kneiter hard gewerkt heeft om zover te komen.

En dat hij zijn platen op een mac book maakt met wat plugins is maar tot zekere hoogte waar. De afmixen voor de platen met de wereldsterren, en de eindproductie worden echt wel in hele dikke studio's gedaan. Net als alle vocal opnamen, die worden ook niet ff snel gedaan. T zijn met recht hits, omdat t concept klopt, en het blijkbaar is waar de massa op zit te wachten.

Maar ach, hier vinden we alles wat commercieel is en waar geld mee verdient word, kut. En dat heeft ook z'n charmes.

Zo eindelijk een positieve reactie over hem. :okdan:

tja op dit forum zijn er genoeg mensen die ook dikke commercieel gepolijste dancemuziek maken maar die breken niet door, hoe kan dat?

Wat voorbeelden...

Duidelijk 'n rip, kan er alleen nie op komen welke.

Dit is toch erg?

Bij 1:26 word ie weer uuuuuuh..... kansloos?

Mooi dat ie Replica heet, klinkt inderdaad als z'n andere plaatje.

Moet ik nog verder gaan??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back