Van der Vorst ziet sterren: Afrojack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ronegen, vraag jezelf eens af, waarom trekt ie dan volle zalen? en hebben mensen zakken met geld over om hem op de playlist te zetten? waarom is die omringd met wereldsterren die allemaal met hem willen werken? en waarom rijdt hij een Audi R8 en wij niet ? :)

Vergeet even wat ik er van vind, maar leg even uit hoe hij dat dan gedaan heeft?
Ik stuur een mail naar David Guetta en hij reageert geeneens, hij stuurt een mail en heeft gelijk een protegé. Waar zit volgens jou het verschil?

- alles ITB

Fritzl deed ook alles In The Basement :O

Ik stuur een mail naar David Guetta en hij reageert geeneens

David leest dit forum stiekum ook.....daarom reageert ie niet.

==

En als ie volle zalen trekt zal hij wel een lamme arm hebben, daarom draait ie ook niet met 2 platenspelers, gok ik zo :D

Je post klinkt behoorlijk ijverzuchtig Raphie das jammer....

Ronegen, vraag jezelf eens af, waarom trekt ie dan volle zalen? en hebben mensen zakken met geld over om hem op de playlist te zetten? waarom is die omringd met wereldsterren die allemaal met hem willen werken? en waarom rijdt hij een Audi R8 en wij niet ? :)

Vergeet even wat ik er van vind, maar leg even uit hoe hij dat dan gedaan heeft?
Ik stuur een mail naar David Guetta en hij reageert geeneens, hij stuurt een mail en heeft gelijk een protegé. Waar zit volgens jou het verschil?

Al di Meola heeft ook wel iets goed gedaan, speelde gisteren gewoon in het Dorpshuis in Renesse, vind ik toch leuker. ;)

(grr dat ik 't niet wist..grr)

http://www.pzc.nl/algemeen/cultuur/9725698/Veel-bezoekers-voor-Al-Di-Meola-in-Renesse.ece

Check ook het tourprogramma.. :D

10/13/2011 - MONTPELLIER, FRANCE - INTERNATIONALE DE LA GUITARE

10/14/2011 - SALZBURG, AUSTRIA - KAVERNEN - Tickets Online

10/16/2011 - BREMEN, GERMANY - GLOCKE VERANSTALTUNGS - Tickets Online

10/18/2011 - WEIZ, AUSTRIA - KUNSTHAUS

10/19/2011 - KLAGENFURT, AUSTRIA - MESSEHALLE

10/20/2011 - KREUZTAL, GERMANY - STADTHALLE KREUZTAL- DUO

10/21/2011 - PREROV, CZECH REPUBLIC - PREROV CONCERT HALL-TO BE RE SCHEDULED

10/22/2011 - RENESSE, HOLLAND - DORPSHUS - Tickets Online :halleluja

10/24/2011 - AMBACH, AUSTRIA - VENUE TBA

10/25/2011 - RUM, AUSTRIA - VENUE TBA

10/26/2011 - MILANO, ITALY - BLUE NOTE

10/27/2011 - MILANO, ITALY - BLUE NOTE

10/28/2011 - MILANO, ITALY - BLUE NOTE

10/29/2011 - MILANO, ITALY - BLUE NOTE

Is allemaal duidelijk, maar ff terug on topic, ik vind Dutch House ook helemaal niks, maar de dames vinden het blijkbaar leuk. Maar wat is dan zijn talent?

RONEGEN Ik snap je niet? je hebt een afkeer van succes, luxe en erkenning?

Eens met ronegen. Als jij dat niet snapt Raphie zegt dat meer over jou dan over iemand anders....zoals ik al zei je posts klinken behoorlijk ijverzuchtig

Talent?......wie zegt dat ie talent heeft?.....omdat een of ander magazine een lijst met zogenaamde "dj's" bijhoud?

Talent is iets anders dan bekend....

Stel ik rijd Audi A8, ik verdien rond de 300.000 per jaar en ik woon in een villa, zou je mijn posts hier op synthforum dan serieuzer nemen dan wanneer ik groenteboer zou zijn met een eigen winkeltje?

Ik vind het ook totaal niet boeiend om over iemand zijn succes te praten, je neemt een stukje van iemand waar je onder de indruk van bent en neemt dat als uitgangspunt om iets of iemand fantastisch te vinden.

Daarbij, alleen maar praten en denken over of streven naar succes enzo is ook nog al saai.
En luxe is leuk voor even, maar ook saai
En erkenning is leuk, maar hangt er ook wel van af door wie en waarvoor je erkend wordt, in dit geval, saai.

Daarbij, succes, luxe en erkenning zijn gewoon een drug, heel gevaarlijk dus.

Next.

Ik waag te stellen dat het niets met talent te maken heeft maar dat hij met een hoop geluk op het juiste moment via de benodigde kanalen naar voren is geschoven.

Hoe werkt dat dan? Moet je dan op het juiste moment bij AH staan als Raymond van Vliet boodschappen doet of zo?

het gaat hier dus over succes en niet over de kwaliteit van muziek, wat gewoon hapslikweg 13 in een dozijn is...
waarom trekt ie volle zalen?
omdat er meer dan genoeg mensen zijn die 4 to the floor breezermuziek leuk vinden...
paris hilton bv, ook het toonbeeld van intelligentie

programma'svan john de mol word ook veel bekeken, dus heeft succes, maar kwaliteit verkoopt vaak ook niet...

waarom trekt ie volle zalen?
omdat er meer dan genoeg mensen zijn die 4 to the floor breezermuziek leuk vinden...
paris hilton bv, ook het toonbeeld van intelligentie
ofterwijl; omdat voor het grote boze gros der puisterige boskutbouters muziek slechts ende alleen een accessoire van een redelijk lege lifestyle is...

het verneukratieve is dat er veel mensen zijn die kwalitatief goede (electronische) muziek maken maar niet worden uitgegeven omdat het niet verkocht wordt en omdat de massa het niet interessant vindt

Een fenomeen van de tijden waarin we leven, helaas. Las laatst een interessant article, waarin geclaimed werd dat programma's like X-Factor de muziek industry terug in de (manufactured) 50s geschopt hebben (i.e. pre-Beatles).

Dit soort Afrojacks en Simon Cowells (heb 'ie wel een Afro eigenlijk?) zijn erg goed in het voeren aan de massa, en omdat we in een tijd leven waarin individuality word afgestompt ipv encouraged (kan niet op het juiste woord komen, excuus) kan hij inderdaad in een R8 rijden. Maar, hoe jammer ik het vind - je moet er maar opkomen - en in de tussentijd heb 'ie een dikke auto. Als 'ie daar gelukkig van word, fair play to him!

In de tussentijd blijf ik maar lekker muziek maken die niemand leuk vind :D

Conclusie: Hij is een talentloos non-communicatief leeghoofd die crap muziek maakt en alleen maar geluk heeft gehad?

Staatslot was dan toch makkelijker geweest voor zo'n R8.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back