Van der Vorst ziet sterren: Afrojack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
er zijn idioten die landen besturen, in dj land is het precies hetzelfde :D Waarom zou het daar anders zijn? In OTS gebeurt dat niet natuurlijk

sja smaken verschillen, frans bauer en guus meeuwis hebben ook nummer 1 gestaan..

talentenjachten op TV worden met 100.000en bekeken...

er zijn mensen die birkenstocks of crocs dragen...

enz enz

helaas niets aan te doen

sja smaken verschillen, frans bauer en guus meeuwis hebben ook nummer 1 gestaan..
enz enz
helaas niets aan te doen

Gelukkig maar, dat jij altijd aan de goede kant van het gelijk en de juiste smaak staat! :okdan:
Weet je wat jij zou moeten doen? Gewoon een boek er over schrijven, ofzo...
Dan kan je er nog geld voor krijgen i.p.v. hier gratis je advies te ventileren. :eureka:

Guus Meeuwis is wel 'n echte muzikant. Dat mag je je bij Afrojack wel afvragen..

enz enz

helaas niets aan te doen

die post is helemaal goed
tot t woord "helaas"
gun een ander zn plezier
er zijn talloze redenen waarom de een doorbreekt met shit die de ander crap vindt en andersom
dat die gast zn shit om te kotsen is, boeie
laat m dan lekker zelf naar die kotsmuziek van m luisteren
en de andere kant ook, "hij heeft er keihard voor gewerkt".........pleurt op
keihard werken ziet er anders uit

iedereen heeft ook zn plezier, maargoed dat heeft wel tot gevolg dat de "hitlijsten" van tegenwoordig voor 80% gevuld zijn met wegwerpmuziek

dat geeft ook niets, ik luister toch niet naar de radio :)

vroeger wel, toen had je meer "kwaliteit"...
tja ik ben een ouwe lul: vroeger was "niet alles maar heel veel wel" beter

Jeetje. Je bent nu... eind 30?
Dat betekent dat je statistisch gezien nog twee derde van je leven vooruit moet in de wetenschap dat goeie muziek voor het laatst werd gemaakt rond de jaren 90 van de vorige eeuw.
Dat is een boel frustratie, wat je dan nog voor de boeg hebt, zeg...
Maakt dat je nou zelf niet een beetje benauwd?

goh als ik z'n muziek hier hoor vraag ik me af waarom hij die gouden kooi IQ -30 zwanger op straat heeft gezet. dat zou toch de perfecte vriendin voor zo iemand zijn?

Jeetje. Je bent nu... eind 30?
Dat betekent dat je statistisch gezien nog twee derde van je leven vooruit moet in de wetenschap dat goeie muziek voor het laatst werd gemaakt rond de jaren 90 van de vorige eeuw.
Dat is een boel frustratie, wat je dan nog voor de boeg hebt, zeg...
Maakt dat je nou zelf niet een beetje benauwd?

ach er is zoooooooooo veel muziek op dit moment, er is ook goede muziek muziek maar in verhouding minder dan in de jaren 80....

dat geeft ook niets, ik luister toch niet naar de radio :)

vroeger wel, toen had je meer "kwaliteit"...
tja ik ben een ouwe lul: vroeger was "niet alles maar heel veel wel" beter
en nu heb je ook weer jonge lullen die deze tijd weer te kicken vinden en die worden straks ook oude lullen en gaan dan ook lopen zeiken waarschijnlijk net zoals de generatie die oude lul was toen jij een jonge was :eureka: er is nutuulk wel 1 belangrijk groot verschil met vroegah en dat is dat nu elke dr. oetlul zeer makkelijk muziek 'kan' maken (electroniek dan) vroeger had elke dildo een gitaar nutuulk :D

sja dat muziek maken nu voor "iedereen" mogelijk is is ook geen vooruitgang op het niveau natuurlijk...

vroeger moest je nog "moeite" doen voor muziekles of een synth te kopen en te leren bedienen..
nu knal je software op ja laptop vol met kant en klare dikke sounds en ritmes

Ik ken de beste man niet, ik ken zijn muziek niet (heel goed) maar een Nederlander met internationale bekendheid is toch hartstikke leuk. Maak niet uit in welke branche. het betekend altijd een (economische) boost voor het bedrijfsleven. Er liften heel wat mensen mee met zijn succes. En dat is altijd goed. we kunnen wel heel idealistisch gaan doen. Maar uiteindelijk draait alles om geld en moet die Afrojack ook zijn hypotheek betalen. En Paris hilton is vast heel high maintenance en daar moet dus ook heel veel geld in:)

Je 'eigen muziek' verheven boven dat van andere komt trouwens heel jaloers over. Overigens het is niet mijn muziek als ik heel eerlijk ben:) maar ik gun iedereen zijn succes.

vroeger moest je nog "moeite" doen voor muziekles of een synth te kopen en te leren bedienen..
nu knal je software op ja laptop vol met kant en klare dikke sounds en ritmes
waar je vroeger nog minimaal 10 jaar over deed moet nu in 1 maand als het aan dr. oetlul ligt en het liefst zonder te googlen :D

iedereen heeft ook zn plezier, maargoed dat heeft wel tot gevolg dat de "hitlijsten" van tegenwoordig voor 80% gevuld zijn met wegwerpmuziek

en dat de helft van Nederland gevuld met wegwerpvoedsel tenten...net als dat iedereen op Geert Wilders stemt omdat ze "bang" zijn voor de islam....
Sterker nog, ik denk dat de "massa" op dit forum regelmatig een big mac eet

[postbus51 mode]
De maatschappij, dus de massa, dat ben jij....
[/postbus 51 mode]

Laatst gewijzigd:
tja op dit forum zijn er genoeg mensen die ook dikke commercieel gepolijste dancemuziek maken maar die breken niet door, hoe kan dat?

10 in een dozijn verhaal ? na-apen daar is niet iedereen van gesjameerd......een select groepje heeft toegang tot een bepaalde sound......omdat zij die sound hebben gepushed ?

Laat is horen..
Wil het met alle plezier laten horen, kan mij bijna niet inhouden, maar wil eerst ff rondje platenboeren doen. Willen zij niet, dan laat ik m masteren en zal ik hem met alle plezier tonen.

Hoe werkt dat dan? Moet je dan op het juiste moment bij AH staan als Raymond van Vliet boodschappen doet of zo?
Aah kijk.......doet die man goed werk verrichten sinds die voor zichzelf begonnen is ?

Doet strengholt nog wat met commerciële dance musik ? website is enorm veranderd zeg, lijkt wel alsof ze niets meer doen ?

Dit is wel een uber vet topic geworden :D

Heerlijk al die (kansloze) argumenten......1 ding staat voor mij als een paal boven water. Er wordt mainstream "muziek" gemaakt, voor een groot publiek toegankelijk.

Ik zie het als schilderijen je hebt zeer abstracte schilderijen en confessioneel (bloemetjes en bijtjes)

T is maar net wat je lekker vind. Sommige abstracte dingen snap ik geen hol van en sommige confessionele tja dat is te herkenbaar dus te makkelijk.

Maar ja is het wel zo makkelijk ?

Edit:
Volgens mij was dat Vato Gonzales.
Nee man volgens mij heb ik hem dat in een interview horen zeggen, zo zijn dus ook die dirty dutch feesten ontstaan ofzo ?

Edit 2:

Je kan zeggen wat je wil Boyz and girlzzz maar dis toch eruugh vet. Heerlijk hersenloos uber herkenbaar en zooo lekker respect voor dat soort dingen, ik word er igg heel blij van :dj:

Laatst gewijzigd:
10 in een dozijn verhaal ? na-apen daar is niet iedereen van gesjameerd......een select groepje heeft toegang tot een bepaalde sound......omdat zij die sound hebben gepushed ?

word er niet na-geaapt in de dance scene?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back