Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sja smaken verschillen, frans bauer en guus meeuwis hebben ook nummer 1 gestaan..
talentenjachten op TV worden met 100.000en bekeken...
er zijn mensen die birkenstocks of crocs dragen...
enz enz
helaas niets aan te doen

sja smaken verschillen, frans bauer en guus meeuwis hebben ook nummer 1 gestaan..
talentenjachten op TV worden met 100.000en bekeken...
er zijn mensen die birkenstocks of crocs dragen...
enz enz
helaas niets aan te doen
Jeetje. Je bent nu... eind 30?
Dat betekent dat je statistisch gezien nog twee derde van je leven vooruit moet in de wetenschap dat goeie muziek voor het laatst werd gemaakt rond de jaren 90 van de vorige eeuw.
Dat is een boel frustratie, wat je dan nog voor de boeg hebt, zeg...
Maakt dat je nou zelf niet een beetje benauwd?
en nu heb je ook weer jonge lullen die deze tijd weer te kicken vinden en die worden straks ook oude lullen en gaan dan ook lopen zeiken waarschijnlijk net zoals de generatie die oude lul was toen jij een jonge wasdat geeft ook niets, ik luister toch niet naar de radio
vroeger wel, toen had je meer "kwaliteit"...
tja ik ben een ouwe lul: vroeger was "niet alles maar heel veel wel" beter
er is nutuulk wel 1 belangrijk groot verschil met vroegah en dat is dat nu elke dr. oetlul zeer makkelijk muziek 'kan' maken (electroniek dan) vroeger had elke dildo een gitaar nutuulk 

maar ik gun iedereen zijn succes.waar je vroeger nog minimaal 10 jaar over deed moet nu in 1 maand als het aan dr. oetlul ligt en het liefst zonder te googlenvroeger moest je nog "moeite" doen voor muziekles of een synth te kopen en te leren bedienen..
nu knal je software op ja laptop vol met kant en klare dikke sounds en ritmes

iedereen heeft ook zn plezier, maargoed dat heeft wel tot gevolg dat de "hitlijsten" van tegenwoordig voor 80% gevuld zijn met wegwerpmuziek
tja op dit forum zijn er genoeg mensen die ook dikke commercieel gepolijste dancemuziek maken maar die breken niet door, hoe kan dat?
Wil het met alle plezier laten horen, kan mij bijna niet inhouden, maar wil eerst ff rondje platenboeren doen. Willen zij niet, dan laat ik m masteren en zal ik hem met alle plezier tonen.Laat is horen..
Aah kijk.......doet die man goed werk verrichten sinds die voor zichzelf begonnen is ?Hoe werkt dat dan? Moet je dan op het juiste moment bij AH staan als Raymond van Vliet boodschappen doet of zo?

Nee man volgens mij heb ik hem dat in een interview horen zeggen, zo zijn dus ook die dirty dutch feesten ontstaan ofzo ?Volgens mij was dat Vato Gonzales.

10 in een dozijn verhaal ? na-apen daar is niet iedereen van gesjameerd......een select groepje heeft toegang tot een bepaalde sound......omdat zij die sound hebben gepushed ?