Is muziek nog vernieuwend ?

of is het nou produKties?

Origineel geplaatst door slash
ik vind het in ieder geval erg onwaarschijnlijk dat we voor de rest van de mensheid naar neptune-stijl producties gaan luisteren.

daar begin ik nu ook wel moe van te worden ja.. maar, ach, het scoort zo makkelijk als ze je biets maken

Origineel geplaatst door slash
of is het nou produKties?

;) <[Mag allebei, hoor!]

"Muziek drukt niets anders uit dan zichzelf."
(Igor Strawinsky)

"Er bestaat alleen muziek, die ik leuk vind en muziek, die ik niet leuk vind
& dat geldt voor misschien wel iedereen."
(ISPdeRuiter)

Laatst gewijzigd:
Goh, een drie jaar oude topic omhoog schoppen met tegeltjeswijsheden...

Ik denk dat de vraag niet moet zijn, Is muziek nog vernieuwend? maar, Is er nog vernieuwende muziek, en dan zeg ik : JA!

Origineel geplaatst door Hanz
Goh, een drie jaar oude topic omhoog schoppen met tegeltjeswijsheden...

"oude koeien uit de sloot halen voordat ie gedempt is ?"

Ik denk dat iemand uit de 18e of 19e eeuw zich ook niet de muziek van nu had kunnen voorstellen, dus ik denk ook niet dat wij ons kunnen voorstellen wat er nog gaat komen. Het punt is juist dat je vernieuwingen pas ziet als ze 'voorbij' zijn (denk ik zo). :eureka:

Origineel geplaatst door D-man
Ik denk dat iemand uit de 18e of 19e eeuw zich ook niet de muziek van nu had kunnen voorstellen, dus ik denk ook niet dat wij ons kunnen voorstellen wat er nog gaat komen. Het punt is juist dat je vernieuwingen pas ziet als ze 'voorbij' zijn (denk ik zo). :eureka:
pcies... punt nu is gewoon dat de verzadiging al reeds een tijd is toegetreden bij heel veel stijlen en dat begint nu onderhand onderbewust door te dringen...

Back