vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jzs watn oude .....draad ...nog opgestartookooit,........[imiddels ...helaas,......leeft zei niet meer [rip] ....:engel::bekdicht: voor degene die der kende ..geweldig perssontjuh;-]

en meer meiden die ....muziek maaken

Heb je nu die "halve" 606 moeten terug geven:?
Heb je wel weer een mooie 303 natuurlijk :eureka:

Om even ontopic te wezen: Alles staat hier netjes in de woonkamer want verloofde vindt dat gezellig (ook leuk met Kerst al die lampjes) :D
Weet het veschil tussen een TB en een TR en welk nummer wat doet, wat de (rack) synths zijn.....
Ze wil niets veranderen aan de instellingen en laat mij het daarom ook schoonhouden...Je kan je voorstellen dat we een hele goede relatie hebben ;)

Die van mij vindt een elektrische gitaar en een (toekomstige...) vleugelpiano mooi in de woonkamer, maar de synths moeten daar niet staan. Ik mag al blij zijn dat de joekels van Tannoys er staan. :)

daarom is ze ook nog slechts een verloofde ;)

:okdan: Valt wel mee hoor 6 :D
Heeft meer te maken met het feit dat het iets wat gecompliceerd is om te trouwen als je ieder een andere nationaliteit heb (Nederlands en Hongaarse) Zou niets moeten uitmaken in de EU anno nu .......

Maar een top vrouw (houdt zelfs van acid/Aphex twin /Drum & Bass, New Jack Swing enz) En analoge basslines natuurlijk......

Leuker kan je ze niet vinden :engel: (en het is nog een mooie vrouw ook) :halleluja

Citaat RSB : soms toch wel fijn om vrijgezel te zijn.
Er bestaat ook nog een gulden middenweg en dat is LATTEN.
Wanneer je je vrijheid nodig hebt trek je je lekker terug in je eigen stekje, bijkomend voordeel is dat je andere vriendinnen zo ook nog eens kunt uitnodigen zonder je vriendin daarmee te storen :D
Daar heb ik dan ook voor gekozen.

Of je hebt gewoon een vriendin die t ook heerlijk vindt om aan de knoppen te draaien en een deuntje mee te pingelen..8)

Wat ik zo zie staan vanaf de eet tafel:

ASR-X
DJ set.. dus 2 x SL1200 en Dateq
Thingamakit en Thingamagoop (leuk op de TV)
MOTU Ultralite
Een analoge camera en 2 digitale
Lensen
Tas met Moogerfooger MuRF en Moogerfooger Delay
Doepfer CTM64 en 22 contact matten voor 'n piano trapd

Christine maakt kostuums.. ik zie nergens naai spullen :D

Dus eigenlijk moet ik niet zeuren....

Christine maakt kostuums.. ik zie nergens naai spullen :D
erm... oooow kostuums...

christine%20le%20duc.gif

Ik weet nog dat een vriendinnetje 10 jaar terug op m'n kamer kwam en daar een synthesizers.com modular zag staan.. Volgens mij dacht ze dat ik een mad scientist was, en ze was er weinig gerust op :)

Ik word niet echt blij van vrouwen achter de toetsen. Dat komt omdat vrouwen meestal alles exact volgens de regels doen. Dus de exacte houding en de exacte vingerzetting. En dan ook nog de partijen exact volgens de midifile.
En dan heb je nog het gevalletje Linda McCartney: ze moest iets doen: zet dan maar wat toetsen voor haar (met het volume op nul)...
Een vrouw met een basgitaar vind ik daarentegen wél sexy.

vrouwen snappen ook niets van muziek... je moet het echt uitbeelden met je handen wanneer de tonen omhoog of omlaag gaan en dan snappen ze er nog niets van en zit je ineens met grouppies!

Ik zie een vrouw ook niet echt een klank op een synthesizer programmeren. Dat past niet binnen de regeltjes van de exacte presets. Voor een vrouw is een piano een piano en een orgel een orgel. Tussen zwart en wit bestaat er niets....

Als ik in het gemeentehuis geholpen wil worden heb ook niets aan een vrouw.
Die handelen exact volgens de regeltjes.

De mannelijke medewerkers zijn veel creatiever

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back