cyan_circle
_beware of perverts_
oh sorry... ik geloof dat ik in justin zijn PB Inbox beland ben... duizend excuses!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pjotr G
ik heb wat irrevelant gebakkelei weggegooid uit deze thread. Overweeg a.u.b. voordat je persoonlijke vendetta's uitwerkt dat je een gezonde thread vergalt. Daar hebben we PB voor. Dank je. Bij vragen PB je maar.
![]()

Origineel geplaatst door justin
Wil verder niet bijdehand zijn,maar volgens mij kun je nicknova er ook wel afflikkeren,is ook niet echt zinnig.![]()
Origineel geplaatst door justin
Oke Naton,maar was een nummer bij die me een verdomd goed gevoel gaf. Wil niet opscheppen,maar hoor vaak of de sfeer goed is om je in een bepaalde gevoelens roes te brengen.

Origineel geplaatst door rondroyd
beste hmhm justin ;
ik neem nu ff een mod taak waar; [ik begin het gewoon leuk te vinden ,...]
ik weet niet wat je van onze naton wilt ,
en remix je maken ,accorden LENEN, wat dan ook
doe het PB,..
de bedoeling van deze thread was om te doorgronden ofter nog vrouwen hier zijn
die net als mijn vriendin [dus ] er plezier aan beleven om muziek te maken,...
[want met al die aliassen ,weet je het nooit ...toch
tja dat je gelijk anix en geil in een zin wilt stoppen ,ZEGT mij genoeg
dat verklaart dat er direct meerdere moderators in haken ,...
sorry ,maar als ik met mn ,vriendinnetje achter mn spullen zit [denk ik gelukkig ...anders ]
verschil moet er zijn
verders
![]()
verder on opic [voorbeeld voormn verjaardag heb ik een halve 606 gekregen]
wat is liefde toch mooi![]()
ach ja.Origineel geplaatst door justin
Citeer:als ik men mn,vriendinnetje achter mn spullen zit(denk ik gelukkig...anders)
Heb je weleens afgevraagd wat je vriendin mischien op dat moment denkt. Mischien denk ze wel wat jij nooit denkt...
ach ja.
Origineel geplaatst door Pjotr G
een halve 606?

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Yep.
Ron, moet ik gewoon recht door 't midden gaan of heb je liever deze schuine variant?![]()

(ook heel wat afwisselender natuurlijk dan enkel de finale van kant 1)een halve 606?
nou, als een vrouw je een doormidden gezaagde 606 geeft.....bah zeg![]()

voor degene die der kende ..geweldig perssontjuh;-]jzs watn oude .....draad ...nog opgestartookooit,........[imiddels ...helaas,......leeft zei niet meer [rip] ....voor degene die der kende ..geweldig perssontjuh;-]
en meer meiden die ....muziek maaken