vrouwen achter de ,...knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sooooooooooo, staat ook effe een hele dikke camera..

Sooooooooooo, staat ook effe een hele dikke camera..

Ja! Moet je maar effe opvallen, vind de stoel ook leuk.. ziet er goed uit.

Blijkbaar hebben enkele vrouwen met synths het een beetje moeilijk om op een stoel te zitten en een broek aan te houden...

Het laatste voorbeeld heeft een erg mooi lijstje synths & aanverwanten staan, daar zou ik me menig uurtje kunnen amuseren (met muziek maken ja :))

Blijkbaar hebben enkele vrouwen met synths het een beetje moeilijk om op een stoel te zitten en een broek aan te houden...

Die van mij wordt wild als ik een kilt aan trek..

Kan je nagaan wat er gebeurt als ik een kilt uittrek...;)

Die van mij vindt synths uitermate boeiend zolang ik er op speel en dan wel Knuffelrock hits met realistische pianoklanken.

Ach, dan slijt de cutoff knop minder snel moet je maar denken.

Heb van mijn madam op dat vlak ook helemaal niet te klagen.
Vier voorwaarden moeten echter voldaan zijn:

- Ik steek er m'n eigen centen in.
- Ik moet m'n hok zelf schoonhouden.
- Het verdiep moet al dat gewicht nog kunnen torsen...
- Ik moet zo nu en dan ook eens naar haar (gezaag) luisteren i.p.v. zij altijd naar mijn muziek :D.

Van de knoppen blijft ze af omdat ze vindt dat deze beter in mijn handen zijn dan de hare.:engel:
Maar het mooiste van al is.... ze steunt me in al m'n muzikale gekheden! 8o)

Cheers,
Exo.:mega:

Grimes

grimes.jpg

grimes3.gif

grimes-600-1366822722.jpg

Nee, en Daphne Oram, Delia Derbyshire, Laurie Anderson, Laurie Spiegel, Cosey Fanni Tutti, Enya, Bebe Barron, Clara Rockmore, Pauline Oliveros, Doris Norton etc. ook nog niet.
Maar dat geeft niet. De vooroordelen zitten blijkbaar muurvast, dus argumenten helpen niet zoveel als je zou denken.

Ik ben echt fan van vooroordelen. Het mooiste is dat je ze meestal zelf weg kan nemen, maar de meeste mensen te lui zijn om dat te doen, of zelfs om te bedenken.

achter de knoppen is op de printplaat, moet het dan niet boven of voor de knoppen heten? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back