fuse
Gepokt en gemazeld
Jaja, ik weet het. Er zijn geen domme vragen (allen domme mensen
). Maar soms (vooral bij ochtendhumeuren) vraag ik me toch wel eens af wat mensen hier zich indenken als ze een vraag stellen. Dat de gemiddelde nieuwkomer hier de standaard vragen stelt zul je wel altijd houden omdat die gewoonweg niet goed weten hoe het hier werkt.
Maar er is ook een groep die met vragen komt waaruit volgens mij blijkt dat ze te lui zijn om het zelf op te zoeken. En dan denk ik 'Doe es nie!.
Volgens mij ben ik niet de enige die zo denkt en moeten we af en toe even wat hier over zeggen. En grote kans dat velen zich hun schouders ophalen en zoiets hebben van 'het zal wel'.
Heel veel van die post negeer ik gewoon eigenlijk tegenwoordig.
Misschien wel slim om de mods een functie te geven dat een gebruiker een extra link naar de FAQ's krijgt als hij nieuw is of vragen stelt die in de FAQ's staan of zo. (lijkt me een tricky mod trouwens, maar kan wel)
Of anders een PBtje met de link naar de FAQ of zo. Is wel zo subtiel en redelijk neutraal lijkt me.
). Maar soms (vooral bij ochtendhumeuren) vraag ik me toch wel eens af wat mensen hier zich indenken als ze een vraag stellen. Dat de gemiddelde nieuwkomer hier de standaard vragen stelt zul je wel altijd houden omdat die gewoonweg niet goed weten hoe het hier werkt.Maar er is ook een groep die met vragen komt waaruit volgens mij blijkt dat ze te lui zijn om het zelf op te zoeken. En dan denk ik 'Doe es nie!.
Volgens mij ben ik niet de enige die zo denkt en moeten we af en toe even wat hier over zeggen. En grote kans dat velen zich hun schouders ophalen en zoiets hebben van 'het zal wel'.
Heel veel van die post negeer ik gewoon eigenlijk tegenwoordig.
Misschien wel slim om de mods een functie te geven dat een gebruiker een extra link naar de FAQ's krijgt als hij nieuw is of vragen stelt die in de FAQ's staan of zo. (lijkt me een tricky mod trouwens, maar kan wel)
Of anders een PBtje met de link naar de FAQ of zo. Is wel zo subtiel en redelijk neutraal lijkt me.