Domme vragen!?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
.. ik vind dat alle vragen gewoon gesteld mogen worden, 'dom' of 'slim', anders zal er een steeds kleinere groep zogenaamd 'ingewijden' ontstaan..

Helemaal mee eens! Als je het een 'domme' vraag vindt, geef je toch gewoon geen antwoord?! Gelukkig zijn er ook nog personen die normaal antwoord geven op een vraag (of een 'linkje'), ookal is ie voor de ZOVEELSTE keer gevraagd!

Sjongejonge guys, niet zo saai!!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Wees blij dat je niet in een muziekwinkel werkt........want wat daar soms voor vragen gesteld worden.

Gelukkig zijn er in muziekwinkels alleen maar snuggere mensen welke nooit antwoorden geven die nog dommer zijn dan de vragen die gesteld worden! 8o)

vind de mening van fuse behoorlyk arrogant en elitair had me al voorgenomen om niet meer te reageren maar als ik kyk naar de geregistreerde leden aktieve leden lykt het er erg op dat een heleboel van dit forum weggejaagd worden
niet iedereen is met midi in de wieg geboren het een beetje uit de hoogte doen alsof we alles kunnen vind ik geen styl
ik lees nog alleen de faq als ik al wat kan vinden en hier op het forum wat vragen laat ik al helemaal uit myn hoofd als ik bepaalde leden zie reageren dank je wel om op die manier een sneer te krygen nee fuse je bent misschien als muzikant wel goed maar geduld en menselykheid zyn by u geen deugden
vriendelyke groet s.c

Origineel geplaatst door silvercloud
vind de mening van fuse behoorlyk arrogant en elitair had me al voorgenomen om niet meer te reageren maar als ik kyk naar de geregistreerde leden aktieve leden lykt het er erg op dat een heleboel van dit forum weggejaagd worden
niet iedereen is met midi in de wieg geboren het een beetje uit de hoogte doen alsof we alles kunnen vind ik geen styl
ik lees nog alleen de faq als ik al wat kan vinden en hier op het forum wat vragen laat ik al helemaal uit myn hoofd als ik bepaalde leden zie reageren dank je wel om op die manier een sneer te krygen nee fuse je bent misschien als muzikant wel goed maar geduld en menselykheid zyn by u geen deugden
vriendelyke groet s.c

imho heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt in je nogal onleesbare post.
fuse is juist een van de mensen die newbies altijd helpt en antwoord geeft ook al hebben vele anderen (waaronder ikzelf) geen ruk zin om antwoord te geven op domme vragen die iedereen gewoon op google kan vinden.

hem van een arrogante houding beschuldigen vind ik dus echt onaanvaardbaar. ik vind dat er best wel eens iets gezegd mag worden over het groeiende gehalte aan simpele opzoekvragen of van luiheid getuigende vragen over hoe je 'zulke geluiden' krijgt. het is dan wel een forum, maar dat betekent nog niet dat je handje vastgehouden moet worden tijdens het musiceren.

p.s. ie jee leest toch net iets lekkerder dan iegrek

Nou ja, als ik zo over kom bij jouw. Tsja, het is niet anders. Dat hoort er ook bij.

Soms zijn mensen gewoon lui en daar mag je best wel een opmerking over maken vind ik. En in het algemeen vind ik het leuker om mensen te helpen dan ze over de zeik te helpen.

Origineel geplaatst door cyan_circle
imho heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt in je nogal onleesbare post.
fuse is juist een van de mensen die newbies altijd helpt en antwoord geeft ook al hebben vele anderen (waaronder ikzelf) geen ruk zin om antwoord te geven op domme vragen die iedereen gewoon op google kan vinden.

hem van een arrogante houding beschuldigen vind ik dus echt onaanvaardbaar. ik vind dat er best wel eens iets gezegd mag worden over het groeiende gehalte aan simpele opzoekvragen of van luiheid getuigende vragen over hoe je 'zulke geluiden' krijgt. het is dan wel een forum, maar dat betekent nog niet dat je handje vastgehouden moet worden tijdens het musiceren.

p.s. ie jee leest toch net iets lekkerder dan iegrek

Moet zeggen,dat ik hier ook wel nieuw ben,en fuse heeft me toch vaak tips gegeven.

Probeer wel mensen op weg te helpen in het bos van de midi en audio spul
maar alles heeft zijn grenzen, soms kun je via google al heel wat vinden
en kun je eventueel met je rest vragen bij het forum aankloppen.
vragen als wat is een sampler en hoe werkt midi kun je gewoon op
internet vinden.

Natuurlijk heb ik ook nog vragen maar probeer eerst zelf alles
te vinden lukt het echt niet dan vraag ik gewoon op het forum.

Maar je kunt toch meteen naar het forum gaan en die vraag stellen?
ja inderdaad maar het is leuker als je het probleem zelf kunt oplossen en zo leer
je ook het instrument beter kennen.

( even off topic )

onleesbare post

Sorry als ik het mis heb

Dat heet Dyslectisch... ( leesblind ) Tom Cruise heeft het ook.
Ik zit er trouwens ook regelmatig naast met die Nederlandse
taal kan me er niet druk ommaken.

ok iets te scherp gesteld :halleluja :halleluja ben emotioneel reageer te snel en impulsief maar ik merk maar als te vaak dat het o zo makkelyk is mensen neer te halen en ja er zyn er genoeg die zich er makkelyk van af maken door niet te zoeken
weet nog steeds niet of uk de zoekfunctie wel goed gebruik want ik ben soms wel dagen bezig met zoeken en aan boeken en manuals ben ik nog wel een jaartje zoet en dat irriteert

demotivators_1737_5475084

[Lekker sfeertje..]>:Z

dom en onleesbaar

dom en onleesbaar

Origineel geplaatst door Digimod
( even off topic )

onleesbare post

Sorry als ik het mis heb

Dat heet Dyslectisch... ( leesblind ) Tom Cruise heeft het ook.
Ik zit er trouwens ook regelmatig naast met die Nederlandse
taal kan me er niet druk ommaken.

ik ben misschien wel de meest /of juist minst begrepen persoon hiero [nieuwby af ondertussen ]
dat komt doordat ik [in mn elle lange post] af toe ook met de
n ...ho ff HOLLANDSE taal sjoemel !!!
denken wat ik wil zeggen /tegelijk typen , tja dan maak ik ook wel eens een fout-je
[mede ook door mn woordblindheid ,..] vaker gezegd !
ik heb liever dat mn vraag wel begrepen wordt en dat ik spelfoeten heb,
dan dat ik in perfect ned. een zgn "domme"vraag stel....
ik refereer an een andere txt WIE bepaaldt dat ,...NOU?

en fuse ; heeft een mening dat mag ,en zeg het etnminste !!
hij is zeker niet te broerdt ;want
[als ik meer mn best had gedaan, dan keek ik nu op monitoren ]
dan weet hij wel wat ik bedoel.

peace 2:halleluja all [ook de domme onderons ]hihi:walker:

Te lui om te zoeken..... Misschien ben je zelf te lui om even terug te klikken naar waar je was, als je een vraag ziet die al eerder is gesteld. Je ziet de vraag en denkt "shit, deze vraag is al eens gesteld en nu moet ik weer helemaal de moeite gaan nemen om op mijn muisje te klikken om terug te gaan naar waar ik was". Wat maakt het uit als iemand een vraag stelt die al eerder gesteld is. Op lang niet alle vragen krijg je antwoord via de zoekfunctie.

Nou ja, misschien wel een teken van totale geestelijke zelfmutilatie maar soms hoef ik niet eens te zoeken maar weet ik gewoon nog wat er gepost is.

Nondejus met spek!

Maar taalblindheid of minder gemotiveerd zijn om begrijpelijk over te komen. Daar zit geen duidelijke scheidslijn tussen. De bedoeling was ook meer om de leden eens na te denken over hoe ze posten. Da's op zich al heel wat. Want het merendeel is gewoon prima te begrijpen en da's heel fijn. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back