Hierbij een sample uit het briljante spel GTA Vice City.
Het is een reclamespotje van het radiostation Flash FM.
Het geeft heerlijk cynisch weer hoe men in de jaren 80 over keyboards en synths dacht
Speel Vice City al enkele maanden op de PS2. Er zit nog veel meer in, bijvoorbeeld op Talk Radio wordt er een heel verhaal vertelt over het nederlands softdrugs beleidt. Erg grappig.
...was ik me daar lekker aan 't rondcruisen op de scooter, hoor ik in ene Adam Curry op dat new-wave kanaal... gelukkig heb ik 'Patries' nog niet ontdekt...
maarrrr: groot nieuws!
download nu de GTA Vice City Music Decoder om de soundtracks ook zonder spelen te kunnen horen!
(effe copy & pasten, dat werkt wel...) javascript:open_dl('/rei/dl.phtml?url=ftp://ftp.actiontrip.com/cheats/gtavc_audiodec11.zip');
(trouwens, voor de 'kenners', ik heb toch sterk de indruk dat die 'DJ Mr. Magic' van Wildstyle dezelfde is als 'DJ Professor K' uit Jet Set Radio (Future)! Weet iemand of dat waar is?)
<EDIT> Goh die Mr. Magic is nog bekend ook... Staat een heel stuk over 'm op AllMusic!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.