Arturia MiniBrute analog synthesizer

Jammer dat ik dat filmpje niet kan afspelen....wil 'em nu horen ook.

Een nadere blik op het bedieningspaneel (van Synthyopia)

arturia-minibrute-analog-synthesizer.jpg

en bedankt champ......denk ik eens een leuk plaatje te vinden ;)

Ik zie nergens knoppen voor het laden van programs, zou dat via usb gaan? Deze synth nodigt uit om zelf klanken te maken en die wil je ook opslaan.

Sorry, grapje. Een VA met CV leek me ook wel cool...
Anyway, ben inderdaad wel onder de indruk. Meer nog dat een softwareboer de vastgeroeste synthelite het nakijken geeft en met iets komt wat a) geen VA is en b) niet op een moog lijkt (sorry wederom muv van Dave Smith dan alvast). Zitten m.i. zeker een paar leuke vernieuwende zaken op en dat ook nog voor een mooie prijs. Kortom, hulde (maar nog wel even luisteren of het geen analoog is die klinkt als een VA).

toch een beetje ironisch dat een software ontwerper die al jaaaaren beweert dat hun vst emulaties net zo goed als 'the real thing' klinken, dan zelf toch met een echte analoog op de proppen komen :-)

maar voor de rest kan ik het alleen maar toejuichen, ziet er een leuk bakske uit !

Leuke ontwikkeling!
Krijg alleen het idee dat je geen patches op kan slaan, dat vind ik dan wel minder.
Btw een analoge supersaw, that's a first?

Nee. is saw animation, zoals op een Livewire AFG b.v.

Zijn nog wel meer module's die dat kunnen...

Heeel vet ding kan dit zijn, erg benieuwd....

toch een beetje ironisch dat een software ontwerper die al jaaaaren beweert dat hun vst emulaties net zo goed als 'the real thing' klinken, dan zelf toch met een echte analoog op de proppen komen :-)

Of ze hebben gedacht, het verkoopt beter als we een analoge maken ook al is die beperkter. Mensen zoals u en ik worden toch weer een beetje geiliger als zo kort gerokt analoog chickie voor ons ligt.

Als dat de prijs is ga ik hem zeker aanschaffen.

Back