"ziekte" en synths ervaringen en wijze raad gezocht

-te veel dingen tegelijk is lastig
-spelen gaat niet vanwege timing
-acid achtige dingen komen er vanzelf uit
-aanraden wat betreft soundscapes van vinnieq past hier wel bij?

minimal acid techno met ambient soundscapes ;)

DAW op laptop of computer voor de noten (wat meer visuele feedback dan hardware sequencer en dus overzichtelijker?) en via die midi interfaces lekker die synths aansturen (lekker afspelen en ondertussen aan de knoppen draaien!)

Heb toch besloten om de boel te verkopen (op een paar dingen na, waar ik nu nog geen afstand van kan doen) , laatste tijd gebeurd en niet veel meer, frustreert gewoon dat het niet lukt, ben vandaag bij iemand wezen kijken die overstap heeft gemaakt op software, ik ben er absoluut geen voorstander van, hardware is wel mijn ding, maar stond wel even een beetje versteld van het geluid. het blijft in mijn ogen software, maar denk dat het toekomstig voor mij voldoende is om toch iets te doen in de muziek.
Het betrof fruity loops en reason. zelf heb ik al wel cubase en een paar vst's maar denk dat fruity loops en reason beter past bij mij. Dit was even een update van af deze kant.

Werk zelf ook met software omdat ik niet meer goed kan spelen door artrose (en ik ben pas 40 :)). Het was even wennen, heb namelijk altijd piano gespeeld. Maar het is eigenlijk heel erg leuk. En op deze manier kan ik gewoon lekker muziek blijven maken.

Back