Tja, dit is net zo gemakkelijk als bashen. Het is leuk dat een Nederlander internationaal scoort, maar het is wel weer erg jammer dat het dan zo'n hondel*l is die k*tmuziek maakt.Origineel geplaatst door fuse
Nou ja Slipper met m'n woordkeuze was ik niet misschien niet zo treffend op dat gebied.
Maar het gaat er nog steeds niet bij me in die bijna haat jegens iemand. Waarom!?
Ga jij maar eens met een volledige setup daar staan. En al heb je dan nog een dozijn roadies dan is het nog steeds zwaar irritant als het fout gaat. Helemaal als je slechte ervaringen hebt met bandleden die zich niet aan gemaakte afspraken houden. Of hij is te eigenwijs om mee om te gaan en wil niemand met hem op de planken, dat kan ook.
En dat wazige playbacken doen ze al minstens vanaf TopPop en niemand die zich er zo druk over maakt als het stelletje kniesoren hier. Nee, jullie maken je er wel heel erg makkelijk af om als een stuurman aan de wal dingen te roepen terwijl je van toeten nog blazen afweet. (nou ja, niet allemaal)
Ik zou het wel eens willen zien als je een vet contract kan krijgen om een of andere wazig produkt aan de man te brengen wat je geen *** interesseert maar je wel een flink zakcentje aan overhoudt. Maar dan ben je ineens een 'verrader' en een 'verliezer' omdat je je ziel verkoopt en krijg je nooit meer een fatsoenlijke recentie.
Allemaal zulke oppervlakkig reacties wat niet meer dan kortstondig geestelijke zelfbevrediging teweeg brengt.
Als je dan ook nog te triest bent om ook maar een klein beetje live op te treden (maar wel te doen alsof), pak dan gewoon een stel draaitafels en ga op dat niveau functioneren.
Kijk naar Moloko. Wel live, wel goede muziek en ook nog een contract. Zo kan het dus ook. En als je k*tmuziek maakt dan is het volgens mij niet meer dan redelijk dat je slechte recencies krijgt. Ja toch?
) want die echte die 'doet het niet meer'. En ja dan moet hij playbacken. Is dat dan zo erg?
. Lekker wat pit er in, en met de billen bloot.
maar goed dat hij DAT tapes live gebruikt moet hij toch weten. Als dat makkelijker optreed dan moet hij toch maar dat doen lijkt me...