Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hill zegt het al.. en ik weet ook al waar deze draad heen gaat.......
Ik wil lid worden van de Beierse Illuminati, de Rozenkruisers, de Skull and Bones en de Bohemian Club.
Ik heb 10 euro, ik vind dat wel genoeg.
Laat me erin!
Dat is een commercieel forum. Wat waarschijnlijk door een paar garages of Peugeot is opgezet om aan klantenbinding te doen. Aangezien Peugeot vaste adviesprijzen bepaalt is het voor garagehouders mogelijk om iets aan hun marge in te leveren voor meer klanten op jaarbasis. Verder komen alle onderdelen van 1 distributiepunt vandaan en dat is ja... je raadt het al Peugeot.dat weet ik....daarom ook deze discussie
ik ben bv ook lid van het Peugeot106 forum en met mijn lidmaatschap krijg ik bv korting op reparaties, onderdelen van aangesloten sponsoren.....lijkt me een goed idee om dit ook in te voeren op SF
gewoon ff een handtekening in bloed zetten en je ziel in de aanbieding gooien dan ben je zo binnenIk wil lid worden van de Beierse Illuminati, de Rozenkruisers, de Skull and Bones en de Bohemian Club.

slecht idd, dan kan je beter een gaas paraplu gebruiken, schedel bedekken met alu = hersen-magnetron (als 'de stralen' van boven komen)...zet alvast een aluminium hoedje op

Gheheeh wel betalen en niks krijgen? Hoe Nederlands wil je t hebben![]()
Slechte karakters! 
je zou natuurlijk jaarlijks een synth* kunnen verloten onder alle leden die meer dan 1 jaar lid zijn (ik zie het voordeel er niet van in, maar het is wel een manier om meer geld in de kassa te krijgen)Aangezien wij geen korting op reparaties of aanschaf kunnen garanderen zal een dergelijk lidmaatschap ook niet snel ontstaan.

je zou natuurlijk jaarlijks een synth* kunnen verloten onder alle leden die meer dan 1 jaar lid zijn (ik zie het voordeel er niet van in, maar het is wel een manier om meer geld in de kassa te krijgen)
*moet niet al te duur en groot zijn, zoiets als een Moog 55 bijvoorbeeld![]()
Bijvoorbeeld de SF piano-toetsen-stropdas
of wat ik zelf relaxt zou vinden voor het ontspannen reageren vanuit de luxe bureaustoel, het synthforum joggingpak (sweater + trainingsbroek). Zomaar een paar ideetjes. Shirtjes zou ook al tof zijnSynthforum Merchandise?Bijvoorbeeld de SF piano-toetsen-stropdas
of wat ik zelf relaxt zou vinden voor het ontspannen reageren vanuit de luxe bureaustoel, het synthforum joggingpak (sweater + trainingsbroek). Zomaar een paar ideetjes. Shirtjes zou ook al tof zijn
alles natuurlijk exclusief voor leden

Ik wil graag geld krijgen van synthforum.
Kan dat ook?
In ruil daarvoor zal ik extra privileges ontvangen.
Voor wat hoort wat he..