PabloDeMode
Spank!
Ik ben dus van de partij, gezien dat er overdag is en ik kan dus makkelijk heen en weer naar Groningen met het o.v. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het was toch Nijmegen?Ik ben dus van de partij, gezien dat er overdag is en ik kan dus makkelijk heen en weer naar Groningen met het o.v. ;-)
Het was toch Nijmegen?
Kan iemand mij even kort uitleggen wat precies de meeting gaat voorstellen?

allereerst worden mensen die nog nooit geweest zijn, kort maar hevig, geïnitieerd.
daarna diverse activiteiten waaronder: het modulair patchen met pluggen waar 220v op staat, het overgooien van synthi-koffertjes, raad de kleurspelletjes ( waarbij diverse modellen van de syrinx centraal staan ), folders ruilen van bumpers en andere synth-accesoires, demonteer een koffieautomaat hindernisbaan, pizzabraken, "drone je suf" etc
kortom ( en dit was pas een deel van de geplande festiviteiten ) het wordt vast weer een gezellige dolle boel.

Hoe ken je nou zo ver vooruit kijken
En trouwens.. Ik heb heb je gisteren gezien.. Jij lijkt me ook niet het typ dat zo vr vooruit plant eigenlijk
Maar vooruit, ik ben er wel bij
zo..dat was mijn zinnige bijdrage van vadaag, het gaat u allen goed, amen.

Doornroosje weer? Da's wel leuk ja, ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Misschien neem ik m'n Motif dan wel een keer mee (als ik de motivatie op kan brengen dat grote zware kreng van zolder te tillen).

Goed lezen wat de reden van verbetering is he...![]()

Goed gelezen, en in alle opzichten correct.![]()
"verbetert" moet met een d hoor 

"verbetert" moet met een d hoor
![]()