Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben dus van de partij, gezien dat er overdag is en ik kan dus makkelijk heen en weer naar Groningen met het o.v. ;-)

Het was toch Nijmegen?

Kan iemand mij even kort uitleggen wat precies de meeting gaat voorstellen?

geen idee, alleen dat ontbijt met bier lijkt mij wel wat....:D

:mega:

allereerst worden mensen die nog nooit geweest zijn, kort maar hevig, geïnitieerd.
daarna diverse activiteiten waaronder: het modulair patchen met pluggen waar 220v op staat, het overgooien van synthi-koffertjes, raad de kleurspelletjes ( waarbij diverse modellen van de syrinx centraal staan ), folders ruilen van bumpers en andere synth-accesoires, demonteer een koffieautomaat hindernisbaan, pizzabraken, "drone je suf" etc

kortom ( en dit was pas een deel van de geplande festiviteiten ) het wordt vast weer een gezellige dolle boel.
Doen.jpg

....je vergeet het patchkoord poepen Sun :)

Ik ben er wederom alleen bij als t niet in mijn werkweekend is, moet t nog ff checken op mn werk vd week...

allereerst worden mensen die nog nooit geweest zijn, kort maar hevig, geïnitieerd.
daarna diverse activiteiten waaronder: het modulair patchen met pluggen waar 220v op staat, het overgooien van synthi-koffertjes, raad de kleurspelletjes ( waarbij diverse modellen van de syrinx centraal staan ), folders ruilen van bumpers en andere synth-accesoires, demonteer een koffieautomaat hindernisbaan, pizzabraken, "drone je suf" etc

kortom ( en dit was pas een deel van de geplande festiviteiten ) het wordt vast weer een gezellige dolle boel.

Gezien bovenstaande en het feit dat het dichterbij Limburg is probeer ik ook van de partij te zijn.

:D

Hoe ken je nou zo ver vooruit kijken
En trouwens.. Ik heb heb je gisteren gezien.. Jij lijkt me ook niet het typ dat zo vr vooruit plant eigenlijk :D
Maar vooruit, ik ben er wel bij

Hoe ken je nou zo ver vooruit kijken
En trouwens.. Ik heb heb je gisteren gezien.. Jij lijkt me ook niet het typ dat zo vr vooruit plant eigenlijk :D
Maar vooruit, ik ben er wel bij

Nou, ik wilde de 8e vast leggen, maar Darko had daar al D&B gepland, en de 15e techno, dus vandaar.

Fjoesz setje doen dan?

Doornroosje weer? Da's wel leuk ja, ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Misschien neem ik m'n Motif dan wel een keer mee (als ik de motivatie op kan brengen dat grote zware kreng van zolder te tillen).

Motif + Motifatie = Napleon zeg ik altijd maar.

zo..dat was mijn zinnige bijdrage van vandaag, het gaat u allen goed, amen.

Laatst gewijzigd:
Doornroosje weer? Da's wel leuk ja, ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Misschien neem ik m'n Motif dan wel een keer mee (als ik de motivatie op kan brengen dat grote zware kreng van zolder te tillen).

hebbie niks spannends?.....:D

:mega:

Ik bevestig dat ik kom, wat voor gear neem ik is nog onbekend... Misschien, als er iemand een fatsoenlijk zanginstallatie neemt, dan horen jullie mij D. Gahan te imiteren met leren broek.

Misschien, misschien...

:frons: "verbetert" moet met een d hoor :frons:

Dat heb ik wel geweten, maar...

Het was trouwens maar een enkele klacht. Of waren er meer van die zeikstengels?

Een excuus van niks natuurlijk, maar ik was even van slag geraakt door deze zin: "Misschien, als er iemand een fatsoenlijk zanginstallatie neemt, dan horen jullie mij D. Gahan te imiteren met leren broek."

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back