Roland M-VS1

Ophidian

Ouwe rot
Heeft iemand ervaring met de Roland M-VS1 of de vintage synth kaart voor de JV-80?

Zo ja: waddan? =)

Ik heb zelf de Vintage Synth kaart gehad. Mooie verzameling hoor. Kan me bepaalde mellotron geluiden herinneren die zeer bruikbaar waren, en mooie volle pads en zo. Leuk speelgoed :)

Ik heb de gluiden uit de MVS-1 wel eens gehoord.Maar vind het zelf niets.De MVS-1 werd uit de handel genomen om auteurs rechten ofzo Wat er op neer kwam dat de MVS-1 en de MDB-1 in de winkels bleven lichen en ook meteen zakte in prijs.Kennis van me heeft er nog een is nooit iets mee gedaan :D

Origineel geplaatst door henkeys
Ik dacht dat die auteursrechten alleen speelden bij de M-DC1, en niet bij de M-VS1.

Dat dacht ik ook...

Re: Roland M-VS1

Origineel geplaatst door Ophidian
Heeft iemand ervaring met de Roland M-VS1 of de vintage synth kaart voor de JV-80?

Zo ja: waddan? =)

Yep ik heb de Vintage kaart gehad in mijn JV1080..

De Mellotrons en Solina's zijn bruikbaar, evenals een paar orgels en wat effecten..

MAARRR...
sorry hoor, maar voor de rest biedt het zeer weinig ECHT nieuws m.b.t. patches en golfvormen!
Het blijven allemaal toch gewoon saw-square-tri varianten van andere synths ..Met wat programmeren kun je ze zelf ook maken. En de Prophet sync geluiden zijn echt dof!

Ik gebruikte alleen de Mellotrons want dat was het ENIGE nieuwe wat op die kaart stond...

Back