Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahabriljant dit!
...
ah, verkeerde thread...
.........goeie humor 

of je werkt een avond om een instrument te laten horen , upload het en krijgt GEEN ENKELE reactie ! ( zoals mijn gevierde upload van den neuron recent ( auwauw), ik had gewild dat er een reactie van bass of wie dan ook geweest was ! )
daar.. word... ik.... zoo .....moe van........................![]()

Wooooooow Dis DIK, heb vaak kippevel gehad,gewoon vermoei(en)de muziek maken, als muziekmaken je vermoeid :
( "Zeit", ik kwam nooit verder dan kant 2, dan lag ik te pitten ..... )

voor het vinden van dit soort tracks gebruikt 'ie zijn speciale wichelroedeKwalitatieve toevoeging, vette shizzle,Sunny danks voor het posten man![]()

hahahahahaha. Wat jij maakt vind ik bagger, dus wat kan muziek maken toch mooi zijn he! Maar inderdaad, geld verdienen met muziek is natuurlijk uit den boze hier.
Dus duw snel je neus vol troep, zuip je klem, zet t licht uit, en maak slechte muziek, Daarmee help je de commerciele muziekwereld enorm, want je kansen worden dan nagenoeg nul, en dan blijft er voor ons ruimte over om bagger te maken, en wel geld te verdienen!
![]()
Leuk boek van een man die nog al wat heeft meegemaakt in de muziekscene:
http://simonnapierbell.com/julie_burchill_bvwp.html
Zijn theorie: ‘drugs and drug culture have been absolutely central to the development of the British music business — ‘drugs helped the music industry invent itself and at different times have sustained it, revitalised it and even refinanced it.’ marijuana spawned the blues; speed led to rock 'n' roll and punk; LSD created psychedelia; cocaine fuelled glam rock and Britpop; and dance music was and is inextricably bound up with Ecstasy...
Tja The Pink Floyd was destijds zo druk serieus bezig met muziek maken en optredens dat behalve Syd Barrett helemaal niemand psychedelische drugs gebruikt heeft. En Syd Barrett werd redelijk zakelijk uit de band gezet. Terwijl Pink Floyd tot en met Meddle toch zeker een van de grootste psychedelische bands was.

dat behalve Syd Barrett helemaal niemand psychedelische drugs gebruikt heeft.

Ik denk dat je geen drugs hoeft te gebruiken om vette muziek te kunnen maken
Wel denk ik dat veel vette gassies die op een bepaalde manier met muziek bezig zijn of waren ook best vatbaar zijn voor alle leipige lokkernijtjes in het leven. Het geniale komt niet van het drugs gebruiken, maar het drugs gebruiken van het geniale..of van de worsteling met het leven en de muziek, wat veel van die gassies ook typeert natuurlijk
Wel zou ik iedereen willen aanraden om gewoon s drugs te gaan gebruiken
Alles s lekker proberen
T heet niet voor niets geestverruimend!
Control freaks zullen minder snel drugs gebruiken en zullen ook minder vrijgeestige nieuwe shizzl maken. Maar das algemeen gesteld natuulk
im off