Vangelis op al jazeerah

Mooie plaat idd maar vaak bekruipt me de gedachte "Geef mij een CS80 en ik maak er ook zoeen". Goeie vent.

Mooie plaat idd maar vaak bekruipt me de gedachte "Geef mij een CS80 en ik maak er ook zoeen". Goeie vent.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met je CS80 opmerking. Bij sommige nummers heb ik dat gevoel ook een beetje. Bij andere nummers slaat het dan weer recht in mijn gezicht dat hij een iets betere componist is dan ik. ;) De B-kant van Chariots Of Fire (het lange thema dus) bv. Dan kom ik niet tot zijn enkels.

Oh ja hoor, ik heb dat alleen bij Beaubourg. Spiral en Albedo 0.39, sjees man hoe kreeg 'ie dat voor elkaar met een handjevol monosynthjes.

Beauborg is volgens mij geheel CS80 en een heel ietsie pietsie JP4 (in het 2e movement).

Van de B kant van Chariots of Fire gaat het verhaal dat deze compositie geheel geïmproviseerd in 1 take is opgenomen...

Mooie plaat idd maar vaak bekruipt me de gedachte "Geef mij een CS80 en ik maak er ook zoeen".

Dit is zo'n beetje zijn recente werk. Veel succes! ;)

Ah joh, ik kan net Vader Jacob spelen. Maar als ik op m'n CS60 zit te rommelen dan is Beaubourg nooit heel ver weg.

Vangelis was ook een fervent preset gebruiker

Vangels over muziek vandaag de dag

Talk to Al Jazeera - Talk to Al Jazeera - Vangelis: A message of hope - YouTube

:koffie:

Hopelijk maakt die nog eens een Beauborg

intresting filmpie

invest in beatie [loreal denk dan meteen .."yor worth it;-]]

not in chaos
uhmmm...elke dag ploffen er ..10+++ bommen waarsoon 100 tallen broeder elkaar bombarderen ..
this world is lost zegkje:engel::stupid=(

makter snel maar wat van ...:bekdicht: daarom iemand gear over..

watziet die vangelis erui joh;-[] o o o w
wats he on?
:?

Als hij dat bedoelt is het prima.. En als hij dat niet bedoelt is het nog altijd even prima..:P:D:W

Back