Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het lijkt zo wel een casco woning die nog verder aangekleed moet worden. Zo te zien was de brandweer er snel bij. Als de draagbalken voor de 2e etage waren doorgefikt zouden gevolgen en de renovatie nog groter zijn.

Als ze straks klaar zijn met je woning zit je weer in een frisse woning en maak je een nieuwe doorstart.

Veel succes Jos! :okdan:

die stinkt nog harder dus :dubbel:
ik zag ook een heel oalderwets schuurtje in de tuin staan, zo eentje met witte muren en groene randen, had die ook niet ff kunnen affikken? :D

Die staat er nog niet zolang hoor, een jaartje of tien hooguit. Dus zo oud is ie ook weer niet.:D

Jos, ik lees dit net en leef enorm met je mee. Mij is een paar dagen na het overlijden van m'n vader iets soortgelijks overkomen alleen niet zo erg als wat ik op de beelden zie. Wens je een spoedige herstart en alvast al het beste voor 2013 ( en laat die " 13 " een Lucky 13 voor je zijn ).

Het komt goed man, het duurd alleen altijd even ... !

Martin aka 843

:okdan:

De timmerman is sinds vorige week donderdag bezig in mijn huis, achter zitten er alweer nieuwe glazen in en de plafonds en vloeren zijn al betimmers met houten stroken voor een nieuw plafond aan te meten. Van de week start ook de electiciën en loodgieter met hun werk. De einddatum van oplevering staat nog steeds op eind december/begin januari.

Phochos:D

P.S. Anderhalve week zwaar ziek geweest met zware griep en vier dagen 40 graden koorts en 8 dagen buikloop. In twee weken meer dan 5 kg afgevallen!!

Leuk om te horen dat ze al bezig zijn. Als het in januari alles met je huis klaar is is het toch vrij snel moet zeggen.

En beterschap nog!

PS: staat in je handschrift "opening 'the end' of januari". Openingsfeest misschien? :D

Leuk om te horen dat ze al bezig zijn. Als het in januari alles met je huis klaar is is het toch vrij snel moet zeggen.

En beterschap nog!

PS: staat in je handschrift "opening 'the end' of januari". Openingsfeest misschien? :D

Ik zit er wel aan te denken om voor synthforummers die ik goed ken een introductiepartijtje te doen ergens in maart of zo.

Phochos

:okdan: en hoeveel heb je nog te gaan, wat is het streefgewicht? :D

Ik sta nu op 107 kg, nog 12 kg te gaan, dus uiteindelijk 95 kg als voorlopig streefgewicht.

Phochos

leuk, zet maar even een uitnodiging op facebook of zo..

ja, vond hem ook wel oke

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back