Filmpje voor Bass - Roland Jupiter Legacy Collection

poly synthesizers, ja eigenlijk wel.

Er zijn maar 6 jaar geweest waar in effectief analoge polysynths werden gemaakt of vergis ik me nou. daar mag best een type aanduiding voor zijn.

De polysix.

Eigenlijk zal het allemaal polysixen, alleen Korg had dat door destijds.

nou laten we er 10 jaar van maken. maar dan heb je het wel gehad. van 1977 tot 1987

"poly synthese" staat niet "gelijk" aan synthese . het is meervoud en meer dan 3

Maar wat zou de type aanduiding dan moeten worden voor deze analoge polysynths die over een periode van 10 jaar effectief gemaakt werden?

Maar wat zou de type aanduiding dan moeten worden voor deze analoge polysynths die over een periode van 10 jaar effectief gemaakt werden?

nee andersom de ander zoude polydigisizers moeten worden genoemd.

zwaar gelul op de late avond :) lol nu weer iets zinnigs.

het enige wat ik er mee wil zeggen is dat het jammer is dat unieke Poly synths nu worden afgeschilderd als een zelfde als een xp-30 of een vx3080 of de nieuwe KORG KROMME wat ook leuke synths zijn maar niet het unieke van analoge oorsprong.

Laatst gewijzigd:
Nou, ik eigenlijk toch ook niet..

Dat 'poly' dat snap ik, dat 'sizers' ook, (tenminste niet als je het zo los ziet).. Maar wat 'digi' te maken heeft met analoge polysizers dat begrijp ik nog niet.

Of zou het polyanasizer moeten zijn? (die analoge polysynths die gedurende 10 jaar effectief gemaakt werden bedoel ik dan)

Ik denk dat ie weer ergens in de kroeg zit, even een beetje loskomen van alle digisizer perikelen van de laatste ~ 25 jaar.

Een leuke zangeres waar als je de effecten, ik bedoel, makeup er vanaf haalt er meestal weinig meer van over blijft.

Back