Wie is NSEP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
in mijn profiel zie ik dat NSEP een van de laatste 10 bezoekers is, maar hij staat niet als gebruiker geregistreerd.

dan word ik toch nieuwsgierig. wie is NSEP ?!

Last edited by a moderator:
The National Security Education Program (NSEP) is a U.S. federal government initiative to enhance the national security of the U.S. by increasing the national capacity to understand and interact effectively with foreign cultures and languages.
Spionage?

"hi-tech smokkel" , wie weet misschien wel via iran....:maffia:

kunnen die zomaar onder naam in het synthforum komen ??
zou toch verwachten dat er "onbekende bezoeker" voor staat en dat die geen naampjes achter kunnen laten als ze profielen bekijken.
vreemd hoor

zo spannend is mijn leven niet. de USA en ik zijn ook dikke vrienden.

na even nadenken vermoed ik dat het om een gebruiker gaat die er meteen weer afgeknikkerd is door de moderators, misschien vanwege dubbele account, ban, of zoiets.

je zegt dit toch niet omdat je onder druk wordt gezet, mag ik hopen ??
( minimoog is ja, multimoog is neen )

Beurs?

Ik heb even gezocht en vermoed dat het gaat om een lid waarvan het account nog niet is geactiveerd. Hij is wel geregistreerd en kan onder zijn nick op het forum maar kan nog geen berichten plaatsen of pb's versturen. (Ik was om die reden dus ook even op je profiel ;) )

OK, dan zal het mijn vrouw wel zijn

Een soort master program a la Tron?

ik heb ook even op het profiel van leo gekeken, ik had een spectaculaire hoeveelheid aan informatie verwacht na het lezen van deze thread, maar de profiel pagina kan nog wel enige verbetering gebruiken :D

Overigens, het overkomt mij best vaak op de ipad dat ik per ongeluk op iemand zijn naam op de frontpage klik, in plaats van op het megakleine icoontje erachter die naar de laatste post van die thread springt. Ik kan me voorstellen dat dit bij NSEP ook gebeurd is. Dus misschien is er wel helemaal niets aan de hand?

ik weet niet welke indruk is ontstaan, maar ik zat op mijn profielpagina en mijn oog viel op NSEP en die naam was ik nog nooit tegengekomen, toen ik er uit onschuldige nieuwsgierigheid (en niks anders) op klikte, kreeg ik de boodschap dat ik geen toegang had tot die pagina en de gebruiker bleek niet te bestaan.

dat vond ik gek, bezoek van een gebruiker die niet bestaat. verder helemaal niks......

Ik klik echt vaak per ongeluk op een gebruikersnaam. Behalve bij Leo, in dit geval. ff kijken of NSEP al uit het overzicht weg is :D

Arme NSEP echter heeft het na alle ophef maar voor gezien gehouden geloof ik :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back