Is dat niet omdat je hem misschien al hebt (via Live 8 suite bijvoorbeeld)?
Bij mij staan er een aantal packs "uit" in het overzicht bij Ableton maar die heb ik wel.
nee want dan zou ie er ook niet bij staan. Ik heb 8 suite ook gewoon online gekocht en had toen volgens ook niet de mogelijkheid om die te downloaden, enkel op dvd te bestellen.
Maar hij zit officieel wel bij live 9 suite, daarom vind ik het raar dat er geen download knop is.
Wellicht zijn we hier in nederland ook wel verwend met ons broadband highspeed internet.
Ik heb zelf de 120mbit verbinding van ziggo, en die bandbreedte haal ik volledig, zo niet soms nog sneller. Ik heb wel eens downloads die beginnen op 23MB/s en dan snel worden afgekapt na een paar seconden naar 15MB/s. Dan merk je echt dat ziggo er een limiter op heeft zitten, het kan blijkbaar nog veel sneller.
Ik zag laatst op facebook een screenshot van een producer uit argentinie die een game aan het downloaden was via steam met een snelheid van 780KB/s. Toen ik een "damn, slow downloadspeed

" comment plaatste, zei hij dat hij met die snelheid zijn handjes al dicht mocht knijpen in zijn land.
Als je 28GB moet downloaden met die snelheid, ben je 10 uur aan het downloaden.
Gezien het waarschijnlijk slechts 1 ingepakt bestand is, en jan met de pet via de browser vaak geen resume functie heeft kan ik me nog enigszins voorstellen dat zo'n download problematisch kan zijn.