Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarom heb ik ook die patch genoemd. Zodat we eerlijk kunnen vergelijken.Simpel, omdat je een kader gaat creeren waarbinnen je het geluid gaat maken.....dat snap ik wel anders kan je niet vergelijken, maar door dat kader krijg je de meest middelmatige klank, aangezien elke synth uit de poll de klank zal moeten kunnen voortbrengen.
Dat lijkt mij een goed experiment. Je gaat dan meer kijken wat de mogelijkheden van een synth zijn.Wat ik een leuker experiment zal vinden is om de midi file te gebruiken en dat je kwa geluidsvorming zelf het kader mag bepalen.
Uiteraard geen after fx's, wel normalisen na opnemen, zodat alles kwa piek op 0 staat.
Dat klopt.niet elke synth is vet voor elke toepaassing
als je 1 patch hebt en daar soort van eerlijk over kan zeggen welk dan dik klinkt bij die patch zegt dat niets over d etoepasbaarheid van de bak
echt geen reet
Ik trek uit mn LP in ieder geval voldoende dikke bassen om je ballen in een strakke short mee te laten schudden wanneer op 12x 18"scoops soundsystem gedraaid.
Ik blijf erop hameren dat je rekening moet houden met meerdere dingen dan alleen de klank
Een synth is niet alleen maar vet vanwege zn oscs of zn filter
Maar door de combinatie van veel meer factoren
ik snap sowieso nooit die obsessie voor het feit dat een synth pas goed is als hij veel laag geeft![]()
Er zijn idd 2 dingen: De klank zelf en de klank mogelijkheden.
De klank bepaal je door eerlijk te testen.
De klankmogelijkheden zijn bepaald door de specs (en de programmeer kunsten van de eigenaar).