wat is de beste coffeeshop van utrecht?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cyan_circle

_beware of perverts_
hallo!

volgende week verhuis ik al mijn zooi vanuit een pittoresk (vrouwloos) Delft naar een centraler gelegen Utrecht.
nou ben ik terdege bewust dat dit echt een ontzettend suffe vraag is die helemaal niks met synths te maken heeft, maar ik zou graag willen weten of er hier Utrechtse locals aanwezig zijn die mij kunnen leiden naar de ultieme coffeeshop in Utrecht. dat wil zeggen: goede prijs-kwaliteit verhouding en een goede sfeer. en als het even kan in de buurt van de Tolsteeg.
natuurlijk zou ik hier uiteindelijk ook zelf achter kunnen komen, maar als iemand toevallig goede ervaringen heeft met de Utrechtse etablissementen dan hoor ik dat graag. de overbekende plekken als andersom en sarasani ken ik natuurlijk al...

alvast bedankt

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Een vriend van me haalt zijn spul volgens mij altijd bij een woonboot op de Vecht. Het is wel goed spul.:peukie: Maar dat is wel voor thuisgebruik. Als je het wil weten, zal ik zal het even navragen.

je bedoelt zeker de blowboot? ;)

volgens mij weet Tim wel het een en ander over "drugs in Utreg" ... .btw, cyan, welkom!!

mag ik je dealer zijn? dan mag jij met mijn lego spelen

Origineel geplaatst door olafmol
btw, cyan, welkom!!

dank u! ik voel me er erg prettig bij, want utrecht is gewoon zonder twijfel de gaafste stad van nederland (en mijn geboortestad ;))
maarreh... blowboot? klinkt goed!

Dat dat überhaupt nog een vraag is!!! Sarasani natuurlijk! De oudste shop van Nederland (en van de wereld denk ik dan ook??). Een oude werfkelder en al 30 jaar geen moer aan veranderd! Alleen een set nieuwe schildpadden in het basin. Het ligt aan de oude gracht helemaal aan de kant van de tolsteeg / ledig erg / twijnstraat. Ze hebben ook het befaamde Philips Videodisc systeem waar volgens mij in totaal 30 discs voor zijn uitgekomen. Die draaien ze dan ook al 10 jaar aaneengesloten op de project achter in de kelder. Aan de muur hangen uitermate lelijke neon / blacklight schilderijtjes en de stoelen zijn eigenlijk meer kussen en picknick bankjes op de grond. Thee was vroeger gratis. Nu 50 Cent ofzo (in da Club).

Sarasani staat in volgens mij ELKE reisgids over nederland dus er zitten nog wel eens een zooi toeristen.

Origineel geplaatst door Nolet
Dat dat überhaupt nog een vraag is!!! Sarasani natuurlijk! De oudste shop van Nederland (en van de wereld denk ik dan ook??). Een oude werfkelder en al 30 jaar geen moer aan veranderd! Alleen een set nieuwe schildpadden in het basin. Het ligt aan de oude gracht helemaal aan de kant van de tolsteeg / ledig erg / twijnstraat. Ze hebben ook het befaamde Philips Videodisc systeem waar volgens mij in totaal 30 discs voor zijn uitgekomen. Die draaien ze dan ook al 10 jaar aaneengesloten op de project achter in de kelder. Aan de muur hangen uitermate lelijke neon / blacklight schilderijtjes en de stoelen zijn eigenlijk meer kussen en picknick bankjes op de grond. Thee was vroeger gratis. Nu 50 Cent ofzo (in da Club).

Sarasani staat in volgens mij ELKE reisgids over nederland dus er zitten nog wel eens een zooi toeristen.

precies, van sarasani wist ik al dat het een toptent was (de tom & jerry bigscreen marathon rules)
maar misschien dat er een betere/onbekendere was die ik nog niet kende...

okee dan, zodra ik in utrecht woon nodig ik het hele synthforum uit voor een gezellige sarasani-avond! :peukie:

Utereg, me statsie daar gebeurt van allehand

't bruis an alle kant, in 't hartjie van 't land

de Sterrewijk, 't Houtplein en 't lange Rosedaal

Utereg, 't mooist van allemaal ;)

Welkom in de Domstad :yamaha:

God vraag me geen straatnamen, maar er zat/zit er 1 op een hoek met een gracht en heeft 2 verdiepingen en een pooltafel.. Wel aardige tent, maar wet niet of de dope relax is..

Arv

Das Andersom, een beetje een toeristentoko. Welkom in 't stadsie trouwens!

[offtopic] De turk die ernaast zit heeft trouwens echt lekkere kebab![/offtopic]

leuk! even een update.

Sarasani is officieel de meest relaxte coffeeshop ooit. Ik zit er echt (te) vaak tegenwoordig.
De eerste coffeeshop waar je een soort band voelt met iedereen in de tent.

Andersom is een redelijk saaie toeristische rotzaak inderdaad.
de Wiet van de Week (of maand?) is wel aan te raden: €15 voor bijna 4 gram.

De blowboot heb ik nog niet gevonden. ondertussen verdenk ik wel iedere woonboot van het coffeeshop-zijn.

No Name? ben ik nog niet geweest, wel gehoord dat het een relaxte zaak is. ook gehoord dat het een a-relaxte zaak is.

als iemand nog andere voorstellen heeft hoor ik ze graag!

Origineel geplaatst door cyan_circle
leuk! even een update.

Sarasani is officieel de meest relaxte coffeeshop ooit. Ik zit er echt (te) vaak tegenwoordig.

De blowboot heb ik nog niet gevonden. ondertussen verdenk ik wel iedere woonboot van het coffeeshop-zijn.

No Name? ben ik nog niet geweest, wel gehoord dat het een relaxte zaak is. ook gehoord dat het een a-relaxte zaak is.

ik dacht dat in iedere woonboot in utrecht een prostitue huisveste.:)

Origineel geplaatst door cyan_circle
leuk! even een update.

Ja de boot haalde ik m'n spul toen ik nog 16 was, hehe... het is lastig uitleggen waar dat ding ligt, beetje in de buurt van het griftpark als ik me nie vergis, wat nog goed zou kunnen (herinner me niet echt veel van toen ik 16 was :P)

Noname is tegenover de Tivoli naar beneden... leuke tent, goed spul, maar eigelijk niks bijzonders... meer voor "takeaway" :D

Daar in de buurt aan de oude gracht zit nog een ander soort winkel met goeie shit... de orangebuh daar is de meest geschikte die ik ken.

maar goed ik ken die hele sasarani niet zo... ben er geloof ik weleens uitgezet toen ik 15 was... :smeris: klootzakken

De Boot zit aan de Wittevrouwensingel. Als je vanuit het centrum komt vlak na de Schouwburg (Lucas Bolwerk) linksaf richting de Paardenveld gevangenis / Griftpark.

Lekker tafelvoetballen daar....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back