quifster
Gepokt en gemazeld
Dit is toch niet normaal?
tuurlijk wel, zo bijzonder is dat niet, kan cubase ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is toch niet normaal?
EH??!?
En wat ben je nu aan het doen dan?
Volgens mij ben je nu je eigen stelling uit post 3 aan het verdedigen![]()
tuurlijk wel, zo bijzonder is dat niet, kan cubase ook.
Kan jouw neefje van zeven een pattern programeren in Cubase?

Euh dis allemaal veel te complex voor een pieter
swing retestrak... complex neefje van 7...
Denk dat dit op niks gaat uitlopen
![]()
Natuurlijk is het wel zo dat als je ook nog eens weet wat je doet dat je er dan nog veel meer uit kan halen. Maar bottomline is gewoon dat het puur een interface is en niets bijzonders , er zijn zat step sequencers die dat ook kunnen.
hehe, ik ben er ook bang voor, mijn voorbeeld was overigens alleen maar om aan te geven dat de noten in een toonladder geregeld worden door een tenori-on, en dat echt iedereen het kan. Als je een aap een paar knoppen in zou laten drukken op een tenori on dan klinkt het net zo goed.
Natuurlijk is het wel zo dat als je ook nog eens weet wat je doet dat je er dan nog veel meer uit kan halen. Maar bottomline is gewoon dat het puur een interface is en niets bijzonders , er zijn zat step sequencers die dat ook kunnen.
Child of arT;1596747 Stelling : de Yamaha Tenori On is een hele nieuwe benadering van muziek maken. )[/QUOTE schreef:heb je er toevallig eentje en zit je te vissen of die vintage gaat worden?
dat is exact wat ik probeer te zeggen toch, het is een stepsequencer gadget waarmee je makkelijk iets voorelkaar krijgt wat lekker klinkt doordat de toonladders gekoppeld worden aan de knopjes. Het is gewoon fun, niks bijzonders.Ja ach ik weet het niet ik geloof niet zo in dat soort dingen. Lijkt me erg leuk ding om is wat mee te rommelen hoor. Maar met een old skool sequenser kan je met wat knoppen draaien ook een lekker patroontjes maken. Maar om uiteindelijk een goed nummer te maken heb je toch wel wat meer nodig dan een leuke interface lijkt me? Ik bedoel de terrion gaat denk ik niet zo zeer iets veranderen en zal misschien legendarisch worden door zn ontwerp, maar zelfs daar heb ik mn twijels over. Tis gewoon een leuke gadget. Oh en ik heb niks tegen gadgets hoor![]()
Er is ook zo'n leuk programma op de Ipad die je noot ritmes leert. Die app, die laat een ritme horen met een notenbalk die je daarna via de het aanklikken op twee trommels moet naspelen terwijl je de noten balk leest. Megasimpel, en binnen een uurtje zie je die kinderen al best lastige ritmes lezen vanaf een notenbalk, doordat ze dat spelenderwijs als een spelletje leren.
Hoe heet die app? Kan m'n dochter drumpatronen voor me maken want ik ben daar te oud en ongeschikt voor.
heb je er toevallig eentje en zit je te vissen of die vintage gaat worden?
Als je een aap een paar knoppen in zou laten drukken op een tenori on dan klinkt het net zo goed.
Voor zover ik weet is het gewoon een sequencer met 256 flashy lampjes en een vieze dikke behuizing.
Gedeeltelijk, gewoon een step sequencer met nieuwe mogelijkheden.Yamaha Tenori On is een hele nieuwe benadering van muziek maken
Yamaha Tenori On is een hele nieuwe benadering van muziek maken