Goedemiddag,
Eindelijk is er sinds kort een track van mij uitgebracht op een label.
Ze zijn nu te downloaden via wat site's.
Allemaal erg leuk natuurlijk, maar hoe kan ik het nu het beste aanpakken om te zorgen dat mijn tracks ook worden opgepikt door andere dj's en het publiek?
Ik weet dat je als dj/producer tegenwoordig goed moet zijn in marketing wil je een beetje opvallen.
Heb al wel wat tracks naar dj's proberen te sturen, maar mijn ervaring is dat de meeste dj's niet reageren op mailtjes ect.
Kan ik me enigszins ook wel voorstellen, want volgens mij krijgen ze elke dan een mailbox vol met mailtjes van mensen zoals ik.
Ik zou graag willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat mensen ook echt gaan luisteren naar mijn tracks, en hoe ik mijn tracks bij de dj's krijg zodat deze ze ook gaan draaien.
Mvg,
Michel
Eindelijk is er sinds kort een track van mij uitgebracht op een label.
Ze zijn nu te downloaden via wat site's.
Allemaal erg leuk natuurlijk, maar hoe kan ik het nu het beste aanpakken om te zorgen dat mijn tracks ook worden opgepikt door andere dj's en het publiek?
Ik weet dat je als dj/producer tegenwoordig goed moet zijn in marketing wil je een beetje opvallen.
Heb al wel wat tracks naar dj's proberen te sturen, maar mijn ervaring is dat de meeste dj's niet reageren op mailtjes ect.
Kan ik me enigszins ook wel voorstellen, want volgens mij krijgen ze elke dan een mailbox vol met mailtjes van mensen zoals ik.
Ik zou graag willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat mensen ook echt gaan luisteren naar mijn tracks, en hoe ik mijn tracks bij de dj's krijg zodat deze ze ook gaan draaien.
Mvg,
Michel

. Klinkt gek maar is zo, check t filmpje vanaf 2.36 David heb ik leren kennen op Ibiza....ik maak wat voor jou....maar wil een paar (ge) spot boekingen voor trug. Check vanaf 5.59 hoeveel peepz uit die kamertje komen lopen, handen schudden ed. Check dan wat er vanaf 11.00 gebeurt, huppa heel de clann bij elkaar. Achter hen staan platenbazen> managers> die een huge netwerk/ groot bereik hebben, die weer aan elkaar gelinkt zijn.

Het is maar net wat je wilt. Op topniveau is het ook niet allemaal lekker "vrijheid blijheid".