Pakketje douane amsterdam

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Heb nu al 4dgn een pakketje "waiting for clearance" staan in tracktrace, hoe lang duurt dat normaal gesproken daar?

Ja, dat varieert heel erg. Een half uur kan ook...

Is ook een beetje afhankelijk of alle papieren erbij zitten en in orde zijn. Als er iets ontbreekt kan het zomaar zijn dat ze je daar nog naar gaan vragen.

Attachments

• Schermafbeelding 2013-03-01 om 11.15.40.png
    Schermafbeelding 2013-03-01 om 11.15.40.png
    19,1 KB · Bekeken: 108
Ja, maar mijne komt van buiten EU, dus waarschijnlijk inklaring en BTW zuigen

Mijn screenshot is van een pakje dat met DHL uit de VS kwam, dus ook buiten de EU. Philly -> Cincinnatti -> Brussel -> Amsterdam -> Vleuten binnen 48 uur. Alle hulde aan DHL.

Ja daar zit de inkomende DHL HUB denk ik. Ik denk trouwens wel dat DHL wat voorwerk doet voor die inklaring (moest ook vooraf de BTW al betalen). "gewone" post zal vermoedelijk op de grote hoop gaan.

Ik heb wel eens 2 weken moeten wachten totdat ze het een keer gecleared hadden... Erg vervelend als je voor priority shipping extra bijbetaald en het dan een tijd stil ligt bij de douane.

Ja, het was binnen 4dgn van de andere kant v/d hier in NL maar hier ligt het nu stil

2 weken was mij het langste geloof ik (het clearance gedeelte). Het zijn gewoon bureaucraten daar, staat een pakketje op de lijst voor inspectie, wordt degene die daar verantwoordelijk voor is in die organisatie ziek/vakantie etc. Ambtenaren :)

Maargoed, probeer maar eens iets te verzenden van NL naar zuid-amerika oid, dan rukken gelijk alle beschikbare drugshonden uit :) (en dat kan dus wel iets van 6 weken duren)

Onlangs heb ik twee pakketjes op dezelfde laten versturen vanaf hetzelfde adres in de USA. Het ene pakketje had een waarde die beneden de invoerrechten grens lag en de ander zat er boven.

Het pakketje waarvoor ik invoerrechten moest betalen heeft er exact twee weken langer over gedaan dan het pakketje waarvoor ik geen invoerrechten hoefde te betalen.

ok, dan hou ik hier ook maar rekening mee, zal rond de 200€ nog moeten worden afgetikt...

zal zo ff een demotje posten, heb m'n Tempest en TT303 nog niet zo strak horen spelen
de innerclock plugin is ook supercool je kan bijv ipv 4/4 ok een 1/8. of 1/4T uitsturen hierdoor krijg je dus compleet andere clock intervals met andere ritmes zelfs voor sequencers die op 4/4 lopen :mega:

de innerclock plugin is ook supercool je kan bijv ipv 4/4 ok een 1/8. of 1/4T uitsturen hierdoor krijg je dus compleet andere clock intervals met andere ritmes zelfs voor sequencers die op 4/4 lopen :mega:
dat is wel errug VET! :{

SMS n00b modus:
als de snelheid halveert wordt de nootduur dan ook 2x zo lang?

ff demo, alleen tempest en TT-303
op de tempest kan ik klooien wat ik wil maar krijg hem niet uit sync :okdan:
met m'n DAW sync klonk dit veel "losser"

TT patterns wisselen ook geen probleem, trekt die perfect recht :D

Me happy!

nu ff eentje met de phatty er ook bij, gebruikt z'n interne arp op 1/8. d.m.v. een lange sustained noot
dit is me met Cubase clock dus nog nooit gelukt om dit strak te krijgen en wederom loop ik te wroeten in de Tempest, dit is dus een totaal andere sound wat wat ik normaal gesproken uit Cubase zou halen
Daarom spreekt die cirklon me ook zo aan, geheel klinkt lekker smerig ook :D

Enzo moeten m'n P08 sequencer, m'n Minitaur, Voyager en Mbase_11 er ook nog aan
en dan lekker phreaken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back