Korg is goed bezig ;-)

Kan ook als bijzettafel. Of als moordwapen, ze zijn doorgaans nogal zwaar. Of om jointjes op te draaien.

Ik zou nooit een workstation kopen als het me alleen maar te doen zou zijn voor de ROM sounds van de workstation.

Leg eens uit?

Je kan een workstation gebruiken voor zijn klanken en synthesefuncties, zonder zijn sequencerfuncties te gebruiken. Als dat ding qua klanken en synthese is wat je zoekt en iets gelijkaardig bestaat niet zonder sequencerfunctie, dan koop je hem gewoon mét en hoef je daar verder ook geen last van te hebben.

Vond creamware een tijdje terug wel erg goed bezig met de pro12,minimax en prodysey.
Vreemd dat ze daar niet mee door zijn gegaan,ze verkochten als warme broodjes.
Maar idd is korg qua knoppenwerk aardig op de goede weg,ook qua vst,s en app,s.

Korg is wel waardevast. Een oude Roland JV-80 is voor 100 euro te koop. Een vergelijkbare Korg X-3 (uitgebreider dan een JV-80, maar met mindere geluidskwaliteit) zou minder moeten kosten, maar kost toch minstens 150 euro.

Ik ga zo weer MSen laten paren. Al die nieuwe rommel mot ik niet. Wil wel een Radias.. Als ie gratis is.

nou een wavestation kost maar 200 euro tegenwoordig

Valt toch mee als je het vergelijkt met een JV-80 (100 euro) of D-70 (200 euro) van ongeveer dezelfde leeftijd? Een D-70 was nieuw duurder dan een Wavestation. De JV-80 was nieuw slechts iets goedkoper dan een Wavestation.
Vergelijk ook eens de prijzen van een U-20 vs. een M-1... ;)

Nou ik heb net een nieuwe Korg EMX en na de eerste avond valt het lampje van toets 14 uit wat nu weer lichtjes is gaan branden..... Grrrr Garantie en weer terugsturen ? Of is dit nieuwigheid :)

Nou ik heb net een nieuwe Korg EMX en na de eerste avond valt het lampje van toets 14 uit wat nu weer lichtjes is gaan branden..... Grrrr Garantie en weer terugsturen ? Of is dit nieuwigheid :)

Misschien een demo module die te lang in de winkel heeft gestaan?

Dat klinkt alsof er ergens iets niet helemaal goed contact maakt, in ieder geval klopt het niet. Ik zou de EMX terugsturen en een nieuwe vragen.

Back