PietjePieter
pieterend lid
Nu nog een paar polyfone analoge synthesizers, liefst met VCO's, voor een redelijke prijs.
Als het goed is komt MFB binnenkort met de Dominion 5, 5voice dominion (3VCO's) Misschien een leuk begin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog een paar polyfone analoge synthesizers, liefst met VCO's, voor een redelijke prijs.

Is er eigenlijk OOIT wel eens een tijd geweest dat er zoveel nieuw analoog op de markt kwam?
Straks ook nog die Korg Volca series man het houdt niet op![]()

Ik wacht al maanden op nieuws over de Dominion 5. Het topic op Gearslutz over de Dominion 5, waar volgens mij ook een medewerker(?) van MFB meedoet, is ook al tijden rustig. Ik heb zelfs Herr Fricke persoonlijk gemaild of hij mij op de hoogte wil houden over ontwikkelingen van de Dominion 5 i.v.m. het nieuws op ons Synthforum, maar ik hoor niets meer.....Als het goed is komt MFB binnenkort met de Dominion 5, 5voice dominion (3VCO's) Misschien een leuk begin![]()

Het gaat over de aangekondigde Dominion 5, niet de Dominion X.
Im Netz gibt es Aussagen zu einem DOMINION 5, der überhaupt noch nicht entwickelt wurde. Er ist in Planung aber mehr auch nicht. Es ist frühestens 2014 damit zu rechnen. Den Funktionsumfang vom DOMINION 1 wird er aber nicht erreichen.
eigenaardig,ik ken iemand die dat ding rot gebruikte,hij had wel geen vrouw of vrindin en zen tanden waren ook rot ,van de speed,met of zonder snor maakte niet veel uit denk ik,mooie tijd was dat..Er zijn ook een aantal bakken die ik links laat liggen vawege het bedieningsongemak.
Denk aan een Casio FZ10m of FZ1. Dat is echt een prachtig ding met een mooie sound (100% digitaal btw), maar man wat een kreng is dat om te bedienen.
Dat is nog erger dan een ongestelde vrouw wie net verteld is dat ze haar snor moet epileren.
eigenaardig,ik ken iemand die dat ding rot gebruikte,hij had wel geen vrouw of vrindin en zen tanden waren ook rot ,van de speed,met of zonder snor maakte niet veel uit denk ik,mooie tijd was dat..
Het uitbrengen van zo'n MS-20 re-issue is natuurlijk een zwaktebod. Perverse marketing. Ontwikkel eens een nieuw filter, zet er een slimmere en snellere EG en LFO's op etc etc. Laat je inspireren door al het analoge nieuws dat in modularland ontwikkeld wordt. Zet dat in een handige kast met fatsoenlijke toetsen en je bent tenminste een echte vent.
+1...FZ10m... Ik vond het filter heel gaaf.
En die uitgebreide envelopes ook.