smackos
Gepokt en gemazeld
Ja toch en wat voor synths maken ze dan nog voor satanische black metal bands??? Die laat de synthesizer industrie helemaal in een stoffig hoekje liggen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit staat hoog op de lijst met dingen die ik niet begrijp.Je kunt lachen over de diverse soorten van muziek. Maar als het publiek plezier heeft, heeft de muzikant ook plezier. Anders ben je een autist, of broodmuzikant. Diverse bands bloeden dood omdat ze muziek spelen die ze zelf mooi vinden. Als ik Bloody Mary moet spelen? Als het publiek daarvan uit zijn dak gaat, waarom niet? Je kunt het met twee vingers in de neus spelen. Dus is het even een verzetje.
Ja toch en wat voor synths maken ze dan nog voor satanische black metal bands??? Die laat de synthesizer industrie helemaal in een stoffig hoekje liggen!

Diverse bands bloeden dood omdat ze muziek spelen die ze zelf mooi vinden. .
Of juist als de doorbraak er wél komt. Ruzie over geld... een grote klassieker, en niet alleen bij bandswat een onzin inderdaad, bands bloeden dood vaak omdat ze ruzie krijgen als "de doorbraak" uitblijft. als dan ook nog eens de muziek niet zelf leuk gevonden wordt is het snel een rot sfeer en een boel conflicten

Uuuuh, nee hoor. Bands bloeden dood omdat ze niet snel genoeg op de plek komen waar ze willen zijn of omdat ze geen samenspel hebben. Als een band muziek speelt die ze zelf mooi vinden hebben ze plezier in hun werk, dus komen ze voor weinig geld in jou lokale tent spelen. Als ze dat lang genoeg heel goed doen met plezier en overtuiging komen ze vanzelf hogerop de ladder te staan.

wat een onzin inderdaad, bands bloeden dood vaak omdat ze ruzie krijgen als "de doorbraak" uitblijft. als dan ook nog eens de muziek niet zelf leuk gevonden wordt is het snel een rot sfeer en een boel conflicten
Gelukkig is er altijd nog Vanderbuyst

Was ik bij, erg vet toen!Beck voor een half gevulde zaal.