Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar dan noem je ook even wat; de Micro-X is de goedkoopste manier om aan een Triton LE te komen. Voor een dubbeltje op de eerste rang. Op een MT32 kun je ook niet direct toegang krijgen, en zo is er nog wel meer te noemen. Niks mis met in het middenklasse-segment je heil zoeken. Je zou net zoveel of meer hebben aan een oudere Motif-bak.Maar dat verandert niet dat een Korg Volca geen geheugens heeft, een Korg Micro-X geen directe toegang tot de klanken heeft
Ja, maar Nords worden ook voor mensen gemaakt die alleen dat nodig hebben.en dat een Nord niet alle klanken biedt die je nodig hebt, tenzij je een piano, hammond en clavi-toetsenist bent en dat ben ik duidelijk niet.

eigen stijl is altijd handig , en als je hem zelf nou ook nog leuk vind heb je toch de ideale combinatie lijkt me
Een top-compositie is altijd mooier. Of was het een retorische vraag?En wat is mooier? Een zaal die inzakt van verveling als je een top-compositie speelt, of een een zaal die uit zijn dak gaat met een simpel nummer met maar drie akkoorden?

We agree to disagreeHet gaat om de reactie van het publiek. Dat is waar een optreden om gaat.

Er moet iets bewegen op het podium. Hoe de muziek gemaakt wordt is niet interessant. Het publiek wil de de muiek horen die het wil. Daar horen eigen fantastische composities helaas niet bij.
Ieder zijn ding, maar ik heb echt helemaal niets met coverbands. Vooral op feestjes vind ik ze ronduit irritant; kom je daar om bij te praten met familie en vrienden die je misschien jaren niet gezien heb, gaat het volume op 120 decibel met een zanger die iedere minuut roept dat iedereen vooral méé moet doen met de zoveelste akelige vertolking van 'I will survive' of andere belegen evergreens. Flikker op. Ik sta liever in een zaal met 30 man die voor de originele muziek van een band komen dan in een zaal met 500 man die meedeinen op een cover van 'Dancing Queen'. Als je dan toch doorsnee muziek ten gehore moet brengen heb ik nog liever een DJ, die zijn meestal minder nadrukkelijk aanwezig en draaien tenminste de originele versies.