Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de mijne is misschien mini, maar hij lekt niet!

Dat is een synth die ik niet zou klonen om een goedkope re)issue te maken. Het digitale deel kan tegenwoordig eenvoudiger, en het analoge deel heeft SSM chips en BBD's welke je liever niet opneemt in een nieuwe productielijn. Bij de bread&butter discrete componentjes en geheel analoge layout van de MS20 was dat allemaal eenvoudiger.
Als er iets nieuw Polysix achtig komt, zal het veel meer van het origineel afwijken onder de motorkan dan bij de MS20 Mini.
Ja maar dat zit dan niet in een fancy kastje en dat is dan niet analoog en iets wat gewoon praktisch is daar houdt de hipster markt en marketing niet van.![]()
Wat jij omschrijft zou aanpassingen in de Mini MS20 zelf nodig hebben als ik je goed begrijp, dus hoe men dat in een apart kastje gaat moeten verkopen zonder aan de Mini MS20 te raken is me een raadsel.

Is de rechter MS-20 een lollige DIY modificatie? Dat petspaneel zit immers toch altijd aan de rechterkant, of heeft Korg ooit zelf wat 'omgewisselde' exemplaren gebouwd?Oorspronkelijk geplaatst door dj_bomber Bekijk bericht
Ik hoor tevens ook dat audio/osc signaal door de lpf lekt als je hem dicht zet, was dat iemand al opgevallen
de mijne is misschien mini, maar hij lekt niet!

dat kan al hoor... ik heb hier een 8 kanaals Midi to CV adapter die per kanaal in te stellen is op Hz/V of Oct/V, voltage bereik, trigger polarity en ga zo maar door. Daar kun je de CV inputs van het patch paneel prima mee aansturen, ik heb dat wel eens gedaan met m'n "grote" MS-20

Wat mij ook wel leuk lijkt als volgende korg synt, een poly ms met 4 stemmen oid.![]()
omdat ik vermoed dat dit specifieke apparaat niet meer leverbaar is. Maar het is een EES Midi-CV7 - ZEVEN kanaals dus en niet acht. Zeer degelijk Duits fabrikaat met leuke features: 30 geheugenplaatsen, 7-noot polyfoon, 16-bit resolutie op alle kanalen, 7 CV outputs, 7 Gate outputs 5-13V positive or negative, Oct/V of Hz/V per kanaal, programmeerbare LFO en Portamento/Glissando per kanaal, DIN Sync24 output. Sound on Sound reviewals je dan toch vermeld dat het bestaat, waarom dan niet meteen merk en type vermelden?
Is de rechter MS-20 een lollige DIY modificatie? Dat petspaneel zit immers toch altijd aan de rechterkant, of heeft Korg ooit zelf wat 'omgewisselde' exemplaren gebouwd?