Synthmeeting Nijmegen 2013

:D

Ik zal een flesje likeur klaar zetten voor de liefhebbers 8o)

Nou, dan kom ik ook! :okdan:8~:mega:
Met de fiets doe ik er trouwens maar 10 minuten over.
Wanneer was ik voor 't laatst in Roos? Hmm. Dat moet diep in de vorige eeuw geweest zijn, toen M daar nog haar verrukkelijke space-cake winkeltje runde... Ben benieuwd of dat nog te ruiken is....

oi, ik heb ook enkele keren spacecake gegeten daar, alleen het deed niets, bij mij dan.
( ik ben nogal lastig stoned te krijgen)

toen werdt het geheel nog bevolkt door echte hippies...:D

:mega:

toen werdt het geheel nog bevolkt door echte hippies...:D

:mega:
hehe het lijkt er op dat je toch stoned was maar dat wist je ff zelf niet meer.

Ik ben 1x bij Doornroosje geweest, maar toen hingen er wel redelijk kruidige dampen op het binnenterrein :D

hehe het lijkt er op dat je toch stoned was maar dat wist je ff zelf niet meer.

nou, doornroosje was toch wel het laatste hippiebolwerk in dit land, denk ik zo...

ik heb er een paar keer gespeeld,
hotels deden ze niet aan, je kon wel bij iemand blijven slapen....:D

:koffie:

klinkt goed.
is nog ver weg, 21 sept. maar ik wil ook wel komen.

Eurorack modular + hopelijk CMOS modular.. (nog flink doorbouwen dan)

Als 6 komt, kom ik ook :engel:

die komt toch ieder jaar

1 keer minstens

ik wil hem toch minstens één keer in mijn leven gezien hebben :(
Anders ga ik hem zoeken, hem volgen en tegen zijn voordeur plassen!

ik zie hem ieder jaar !
komt misschien door het toverkruid .
soms komt ie vermomd als minimoog,
dan weer als lone ranger , onopvallend met een regenjas aan.

neen een synthdag is niet compleet zonder d'r 6 !

We hebben rokers ruimtes, en voor artiesten hebben we de grootste backstage van Nederland. De pop CAO is er gekomen mede dankzij ons :)

Het ruikt niet meer naar kruiden, laat staan naar rook. Gelukkig, want m'n kleren stinken niet meer zo na een dagje werken :D

Lijkt me gaaf als je komt Rutger! En Jeroen, al kom jij binnenkort al wat spullen halen, de hoop is groter geworden, er staan nu ook een Dynachord mixer bij :D

Misschien ben ik wel 6....

Da's wel hééél jong om kinderen te krijgen.. :erm:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er lieden zijn die hun iPad meenemen om te laten zien hoe deze in de studio gebruikt wordt. Om nou vanuit Mokum helemaal naar Nijmegen te rijden om de dag door te brengen met alleen ongewassen, bebaarde analoog fundamentalisten, vind ik ook maar zo zo ;).

Anyone?

:peukie:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er lieden zijn die hun iPad meenemen om te laten zien hoe deze in de studio gebruikt wordt. Om nou vanuit Mokum helemaal naar Nijmegen te rijden om de dag door te brengen met alleen ongewassen, bebaarde analoog fundamentalisten, vind ik ook maar zo zo ;).

Anyone?

:peukie:

je komt dus!!!!!!

Als ik naar bebaarde solo-gangers met een sociale handicap wil gaan, hoef ik maar een paar kilometer te rijden naar de sociale werkvoorziening. :) Daar is de koffie overigens gratis en kosten belegde broodjes geen drol.

(...)
Om nou vanuit Mokum helemaal naar Nijmegen te rijden om de dag door te brengen met alleen ongewassen, bebaarde analoog fundamentalisten, vind ik ook maar zo zo ;).
Hoezo? Ik kom toch ook? En ik ben helemaal geen ongewassen, bebaarde analoog fundamentalist, maar een ongewassen, bejaarde digitaal fundamentalist. :P

Back